Inlägg från: Anonym (Undrar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrar)

    Utnyttjad som tidig tonåring

    Hej!

    När jag var 13 år så inledde en man ett förhållande med mig, det som skedde var allt annat än trevligt eftersom att jag nu och sedan flertalet år tillbaka kan se på det med en vuxens ögon.

    Den här mannen var närmre 30 och vi var ett ?par? i ett antal år. Denna relationen har bidragit till att jag inte lyckats utveckla en sund sexualitet och likväl en oförmåga till att relatera till framförallt män och jag vet inte hur en sund parrelation skulle kunna se ut.

    Hur som helst, detta är mer än 10 år sedan nu, jag tror inte ens att jag skulle vilja anmäla och som jag förstår det så är väl allt preskriberat.

    Det jag undrar över är dock det att han både med mitt (som barn egentligen inte giltiga medgivande) samt utan mitt som barn medgivande tog foton på mig. Inte vanliga foton om man säger så...

    Jag blir äcklad över tanken på att han har dessa foton, han har dem helt garanterat än idag. Finns det något jag kan göra för att han inte längre ska ha dem?

  • Svar på tråden Utnyttjad som tidig tonåring
  • Anonym (Undrar)

    Ja jag ska nog försöka bearbeta detta proffesionellt. Det jag undrar över är dock de fotografier som han har på mig tagna när jag var barn. Finns det något man kan anmäla gällande dessa? Har han ännu dessa så borde de väl rimligtvis gå att få beslagtagna?

Svar på tråden Utnyttjad som tidig tonåring