• Anonym (Nova)

    Oskrivna regler på Snapchat?

    Jag har relativt nyligen blivit singel och testat tinder och snapchat. Jag ser bra ut och har fått kontakt med några killar jag tycker är kul och intressanta. Speciellt EN kille börjar betyda mer o mer, det är ömsesidigt och vi träffas en gång.Vi fortsätter snacka på nätet efter det, och har kul.. samtidigt så vill jag kunna prata med andra också eftersom han inte på något vis sagt att vi ska va exklusiva (vilket jag vill)... finns det oskrivna regler på Snapchat som att inte skriva med flera samtidigt? Undrar för han skriver mer o mer sällan .. Hur ser ni killar på det?

  • Svar på tråden Oskrivna regler på Snapchat?
  • Anonym (Wonderland)

    Prata med han då? Vi kan ju omöjligt veta vad han tycker är ok.

    Sen är väl Snapchat ingen direkt dejtingsida heller. Hela våran familj har snap, barn som vuxna. Jag har snapstreak med en kille på över 730 dagar, betyder precis ingenting mer än att vi är vänner.

  • Vanessa89

    Nej, det finns inga oskrivna regler. Du skriver ju samtidigt med flera och det gör nog han också. Du skriver också att du pratar med andra som inte är lika intressanta. Det gör han troligtvis också, bara det att du är en av de ointressanta tjejerna han skriver med och han skriver säkerligen med någon som han tycker är intressant (inte du alltså).

  • Anonym (Nova)
    Vanessa89 skrev 2020-06-26 09:09:04 följande:

    Nej, det finns inga oskrivna regler. Du skriver ju samtidigt med flera och det gör nog han också. Du skriver också att du pratar med andra som inte är lika intressanta. Det gör han troligtvis också, bara det att du är en av de ointressanta tjejerna han skriver med och han skriver säkerligen med någon som han tycker är intressant (inte du alltså).


    Eller så har han tröttnat på att det ALLTID är han som skickar först haha
  • Anonym (Precis)

    Det är precis som Vanessa förklarar. Folk pratar med flera samtidigt, ju intressantare, desto mer chatt. Och tvärtom. Om kontakten minskar, har man förmodligen blivit omsprungen av en eller flera på listan. Några hålls alltid igång. Nog för att upprätthålla ett visst intresse, men inte nog för att ta det vidare.

    Tror att de flesta män är vana att vara den som skriver först, så tror inte att det påverkar honom.

    Om du är intresserad, ta upp det med honom.

Svar på tråden Oskrivna regler på Snapchat?