Åh kan inte ungen komma ut snart - gnälltråd för oss som väntar på vårt sommarbarn
Väntar mitt andra barn med bf sista augusti - Och längtar SÅ tills ungen är klar och ska komma ut! DET ÄR SÅ VARMT! 32 grader i Sthlm idag :D
Väntar mitt andra barn med bf sista augusti - Och längtar SÅ tills ungen är klar och ska komma ut! DET ÄR SÅ VARMT! 32 grader i Sthlm idag :D
Samm som tidigare: den strandade valen. BF imorgon, men inga som helst känningar eller tecken på att det skulle dra igång. Ska äta godis. Annars inga planer för dagen.
Åh det där ser ju UNDERBART ut!
Lagom till att åska o regn ska komma så åkte vi in tidigare på grund av blödning o vattenavgång . Är nu fast här tills de sätter igång imorgon bitti om inget händer . V38 imorgon .
Oxå sovit som en kratta! Vaknat o kissat 3 ggr. Avlidit av värmeslag i sovrummet. Solen ligger på lägenheten dygnet runt så är typ 40 grader inomhus.... känner mig såååå tung! Ni behöver inte svara om det är känsligt, men har ni gått upp mycket i vikt? Ja känner mig så sjukt ovan av att släpa runt på massa extra. Pust. Kram på er
Oxå sovit som en kratta! Vaknat o kissat 3 ggr. Avlidit av värmeslag i sovrummet. Solen ligger på lägenheten dygnet runt så är typ 40 grader inomhus.... känner mig såååå tung! Ni behöver inte svara om det är känsligt, men har ni gått upp mycket i vikt? Ja känner mig så sjukt ovan av att släpa runt på massa extra. Pust. Kram på er
Lagom till att åska o regn ska komma så åkte vi in tidigare på grund av blödning o vattenavgång . Är nu fast här tills de sätter igång imorgon bitti om inget händer . V38 imorgon .
Känner igen mig totalt i allting av det ni skriver. Är i v 33+4 och nu är det verkligen fruktansvärt med denna extrem värmen. Vill ingenting just nu och sover knappt någonting och går upp ca fem gånger på natten. Har också en liten fläkt i sovrummet. Känner mig helt slut och trött och vill bara vila på soffan hela tiden på dagarna. Har duschat kallt ikväll och ätit yoghurt och druckit vatten. Gick upp till sovrummet ändå nu.. vill va i sängen och sova. Fläkten får va på några timmar till iallafall. Hoppas på regn inatt.
Lycka till och hoppas allt går bra. Jag håller tummarna.