• Psykop­atLena
    Sat 27 Jun 2020 09:47
    1025 visningar
    42 svar
    -1
    42
    1025

    Daltarkärringar

    Är nog den värsta sorten efter kriminella män med beteendeproblem, anser jag. Kvinnor som daltar med vuxna män som beter sig illa. Hur tänker dessa kvinnor egentligen ?? Hur kan man ens leva tsm med en vidrig gubbe som skämmer ut en själv och saboterar för en hela tiden. Det borde ju vara en klinisk diagnos som ligger bakom , att det helt enkekt är nåt fel i hjärnan på dessa idiotkärringar som inte lämnar asen av åtminstone av skam om inget annat . De ger dem bostad, mat , alkohol mm , de är ju kärringidioterna som sitter och försörjer de värdelösa avskumen , men sitter och ser sig själva som så goda och felfria eftersom deras män står för all skit. Stör mig något otroligt på såna kvinnor som tillförsel dessa män med ting så att de kan fortsätta sprida skit omkring sig. De visar noll hänsyn till omgivningen utan all hänsyn går till deras as till män och det får mig att ifrågasätta hur de själva är funtade . Tycker inte synd om vuxna kvinnor som kan ta egna beslut över sitt liv sitter och lever med såna män utan att stå till svars för vad de håller på med. Till och med deras egna barn drabbas för de är så tappade i huvudet och väljer att leva med såna män fast de kan lämna. De står hellre ut med att vara kvar än att att lämna skiten och då kan man ju lika gärna tolka det som att de är små ruttna svin inombords också. Usch för daltarkärringar

  • Svar på tråden Daltarkärringar
  • Anonym
    Sat 27 Jun 2020 09:50
    #1
    +1

    Vaknat på fel sida idag?

  • Sat 27 Jun 2020 10:20
    #2

    Håller med...

  • Anonym (5)
    Sat 27 Jun 2020 10:37
    #3

    Googla medberoende.

  • Anonym (Gugge­nheim)
    Sat 27 Jun 2020 10:56
    #4
    +1

    Medberoende. Läs på.

  • Sat 27 Jun 2020 16:16
    #5
    -1

    Om kvinnor lät bli att ständigt belöna våldsamma och kriminella män skulle brottsligheten minska drastiskt...

  • Anonym (Gugge­nheim)
    Sat 27 Jun 2020 16:19
    #6
    Tecum skrev 2020-06-27 16:16:29 följande:

    Om kvinnor lät bli att ständigt belöna våldsamma och kriminella män skulle brottsligheten minska drastiskt...


    Tyvärr lättare sagt än gjort.
  • Sat 27 Jun 2020 18:32
    #7
    -2 +1
    Anonym (Guggenheim) skrev 2020-06-27 16:19:36 följande:

    Tyvärr lättare sagt än gjort.


    Det är jättelätt. Vi är en ganska stor majoritet som klarar det.
  • Anonym
    Sat 27 Jun 2020 18:52
    #8
    Tecum skrev 2020-06-27 16:16:29 följande:

    Om kvinnor lät bli att ständigt belöna våldsamma och kriminella män skulle brottsligheten minska drastiskt...


    Hur menar du att kvinnor belönar dessa kriminella män?
  • Sat 27 Jun 2020 19:15
    #9
    Anonym skrev 2020-06-27 18:52:00 följande:

    Hur menar du att kvinnor belönar dessa kriminella män?


    Genom att attraheras av dom, ligga med dom, ha relationer med dom, föda deras barn, vara deras kuttersmycken, imponeras och låta sig köpas av deras stulna pengar, etc. Finns ingen annan enskild faktor som skulle hindra män att leva en kriminell livsstil som om de kategoriskt skulle väljas bort av samtliga kvinnor som har möjligheten att välja. Jag lovar.
  • Anonym
    Sat 27 Jun 2020 20:18
    #10
    Drottningen1970 skrev 2020-06-27 19:15:52 följande:
    Genom att attraheras av dom, ligga med dom, ha relationer med dom, föda deras barn, vara deras kuttersmycken, imponeras och låta sig köpas av deras stulna pengar, etc. Finns ingen annan enskild faktor som skulle hindra män att leva en kriminell livsstil som om de kategoriskt skulle väljas bort av samtliga kvinnor som har möjligheten att välja. Jag lovar.
    Det vet kanske inte kvinnorna innan de involverat sig väldigt mycket.
Svar på tråden Daltarkärringar