• PsykopatLena

Daltarkärringar

Är nog den värsta sorten efter kriminella män med beteendeproblem, anser jag. Kvinnor som daltar med vuxna män som beter sig illa. Hur tänker dessa kvinnor egentligen ?? Hur kan man ens leva tsm med en vidrig gubbe som skämmer ut en själv och saboterar för en hela tiden. Det borde ju vara en klinisk diagnos som ligger bakom , att det helt enkekt är nåt fel i hjärnan på dessa idiotkärringar som inte lämnar asen av åtminstone av skam om inget annat . De ger dem bostad, mat , alkohol mm , de är ju kärringidioterna som sitter och försörjer de värdelösa avskumen , men sitter och ser sig själva som så goda och felfria eftersom deras män står för all skit. Stör mig något otroligt på såna kvinnor som tillförsel dessa män med ting så att de kan fortsätta sprida skit omkring sig. De visar noll hänsyn till omgivningen utan all hänsyn går till deras as till män och det får mig att ifrågasätta hur de själva är funtade . Tycker inte synd om vuxna kvinnor som kan ta egna beslut över sitt liv sitter och lever med såna män utan att stå till svars för vad de håller på med. Till och med deras egna barn drabbas för de är så tappade i huvudet och väljer att leva med såna män fast de kan lämna. De står hellre ut med att vara kvar än att att lämna skiten och då kan man ju lika gärna tolka det som att de är små ruttna svin inombords också. Usch för daltarkärringar

• Svar på tråden Daltarkärringar
  • Drottningen1970
    Anonym skrev 2020-06-27 20:18:19 följande:

Det vet kanske inte kvinnorna innan de involverat sig väldigt mycket.

Jodå. Det vet de.
  • Anonym
    Drottningen1970 skrev 2020-06-27 20:42:55 följande:
    Jodå. Det vet de.
    Nej, i många fall inte.
    Varför tror du det?
    Menar du att de får skylla sig själva?
  • Anonym (Klart de vet)
    Anonym skrev 2020-06-27 20:18:19 följande:

Det vet kanske inte kvinnorna innan de involverat sig väldigt mycket.

Jo de vet. Och väljer att blunda. Hade de haft någon jävla moral i kroppen för att se vad brottsoffren utsätts för hade de inte involverar sig med kriminella. Sluta ursäkta dumbrudarna. De är fan inte bättre än idioterna de så gärna vi ha. Hur kan man inte fatta sån basal skillnad på rätt och fel och skilja på ditt och mitt? Varför inte leva ett liv som inte skadar andra? Men neeeew det är så svåååårt och han kan nog räddas/är så härligt farlig... jo tjena... Ni förtjänar ingen respekt så länge ni väljer idioter.
  • Drottningen1970
    Anonym skrev 2020-06-27 21:02:57 följande:

Nej, i många fall inte.

Varför tror du det?

Menar du att de får skylla sig själva?

Ja och inte bara sig själva. De där kuttersmyckena som hänger på kriminella arslens armar är en stor bidragande faktor till att yrkeskriminella existerar. Som sagt, om dessa as till människor konsekvent skulle väljas bort av samtliga kvinnor och aldrig skulle hitta ett ligg, en fru eller morsa till sina barn skulle lockelsen till det kriminella livet bli betydligt mindre.
  • Anonym (Klart de vet)

Min man är elektroingenjör. Mina kompisars män får sin inkomst som snickare, en driver en ridskola och en annan är läkare. Det är ingen slump. Det handlar om ett selektivt urval och att inte vara godtrogen långt över all rimlighet eller ännu värre, älska knarkpengar.

• Anonym
    Anonym (Klart de vet) skrev 2020-06-27 21:09:18 följande:
    Jo de vet. Och väljer att blunda. Hade de haft någon jävla moral i kroppen för att se vad brottsoffren utsätts för hade de inte involverar sig med kriminella. Sluta ursäkta dumbrudarna. De är fan inte bättre än idioterna de så gärna vi ha. Hur kan man inte fatta sån basal skillnad på rätt och fel och skilja på ditt och mitt? Varför inte leva ett liv som inte skadar andra? Men neeeew det är så svåååårt och han kan nog räddas/är så härligt farlig... jo tjena... Ni förtjänar ingen respekt så länge ni väljer idioter.
    Ni?
    Har jag antytt att jag är ihop med en gangster?

Jag försvarar kvinnor som bakbinds själsligt, det kommer jag aldrig sluta göra. Hur känslokalla ni andra än må vara.

Såna som jag behövs, såna som ni? Nja... ni bara fördömer. Tror ni att det hjälper någon?
  • Anonym (Klart de vet)
    Anonym skrev 2020-06-27 21:29:00 följande:

Ni?

Jag försvarar kvinnor som bakbinds själsligt, det kommer jag aldrig sluta göra. Hur känslokalla ni andra än må vara.

Såna som jag behövs, såna som ni? Nja... ni bara fördömer. Tror ni att det hjälper någon?

Om det inte gäller dig så ta inte åt dig. Känslokall? Ägnar du en enda tanke på brottsoffren?
  • Anonym
    Anonym (Klart de vet) skrev 2020-06-27 21:35:14 följande:
    Om det inte gäller dig så ta inte åt dig. Känslokall? Ägnar du en enda tanke på brottsoffren?
    Jag tar inte åt mig för min egen skull utan för de kvinnor ni ser ner på. De behöver hjälp och stöd, inte förakt.

Klart jag ägnar brottsoffren tankar, det har inte något med dessa kvinnor att göra däremot då de också är offer.

Men det tänkte du nog inte på.
  • Drottningen1970
    Anonym skrev 2020-06-27 21:29:00 följande:

Ni?

Jag tror tillskillnad från dig att kvinnor inte är hjälplösa frön i vinden, som bara råkar hamna med dessa män.

Jag är helt övertygad om att kvinnor har både kraft och hjärna att på ett jävligt tidigt stadie välja bort dessa män som visar tendenser. Känslomässigt bakbundna blir kvinnor av alla som hävdar att det kan hända vem som helst och att de inte har någon makt över sitt liv, som om det bara handlade om nåt slags lotteri vem man är ihop med.
  • Anonym
    Drottningen1970 skrev 2020-06-27 21:40:27 följande:
    Jag tror tillskillnad från dig att kvinnor inte är hjälplösa frön i vinden, som bara råkar hamna med dessa män.

Jag är helt övertygad om att kvinnor har både kraft och hjärna att på ett jävligt tidigt stadie välja bort dessa män som visar tendenser. Känslomässigt bakbundna blir kvinnor av alla som hävdar att det kan hända vem som helst och att de inte har någon makt över sitt liv, som om det bara handlade om nåt slags lotteri vem man är ihop med.
    Jag kan bara beklaga din åsikt.
    Vet faktiskt inte vad jag mer kan säga...

Beklagar verkligen och hoppas, för din skull, att du inte får äta upp detta i framtiden.
Svar på tråden Daltarkärringar