• PsykopatLena

Daltarkärringar

Är nog den värsta sorten efter kriminella män med beteendeproblem, anser jag. Kvinnor som daltar med vuxna män som beter sig illa. Hur tänker dessa kvinnor egentligen ?? Hur kan man ens leva tsm med en vidrig gubbe som skämmer ut en själv och saboterar för en hela tiden. Det borde ju vara en klinisk diagnos som ligger bakom , att det helt enkekt är nåt fel i hjärnan på dessa idiotkärringar som inte lämnar asen av åtminstone av skam om inget annat . De ger dem bostad, mat , alkohol mm , de är ju kärringidioterna som sitter och försörjer de värdelösa avskumen , men sitter och ser sig själva som så goda och felfria eftersom deras män står för all skit. Stör mig något otroligt på såna kvinnor som tillförsel dessa män med ting så att de kan fortsätta sprida skit omkring sig. De visar noll hänsyn till omgivningen utan all hänsyn går till deras as till män och det får mig att ifrågasätta hur de själva är funtade . Tycker inte synd om vuxna kvinnor som kan ta egna beslut över sitt liv sitter och lever med såna män utan att stå till svars för vad de håller på med. Till och med deras egna barn drabbas för de är så tappade i huvudet och väljer att leva med såna män fast de kan lämna. De står hellre ut med att vara kvar än att att lämna skiten och då kan man ju lika gärna tolka det som att de är små ruttna svin inombords också. Usch för daltarkärringar

• Svar på tråden Daltarkärringar
  • Anonym (Klart de vet)
    Anonym skrev 2020-06-27 21:39:14 följande:

Jag tar inte åt mig för min egen skull utan för de kvinnor ni ser ner på. De behöver hjälp och stöd, inte förakt.

Klart jag ägnar brottsoffren tankar, det har inte något med dessa kvinnor att göra däremot då de också är offer.

Men det tänkte du nog inte på.

Din syn hur kvinnor är hjälplösa offer får stå för dig. Kuttersmyckena väljer aktivt. De vill gärna ha ett spännande liv i passagerarsätet i den svarta BMW, pengar och presenter från sina kriminella pojkvänner. Utan att fråga var de kommer ifrån. Någon annan får betala. Men det enkla sambandet verkar du inte förstå.
  • Anonym
    Anonym (Klart de vet) skrev 2020-06-27 21:47:59 följande:
    Din syn hur kvinnor är hjälplösa offer får stå för dig. Kuttersmyckena väljer aktivt. De vill gärna ha ett spännande liv i passagerarsätet i den svarta BMW, pengar och presenter från sina kriminella pojkvänner. Utan att fråga var de kommer ifrån. Någon annan får betala. Men det enkla sambandet verkar du inte förstå.
    Jag förstår med säkerhet mycket mer än du och resten av alla hatfulla människor här i tråden.

I mitt yrke träffar jag dessa kvinnor. Jag vet vad jag talar om.
  • Anonym (Lind)
    Anonym (Klart de vet) skrev 2020-06-27 21:47:59 följande:

Men dessa kvinnor är ju också fel!

Tittar du på de som hänger med kriminella män så kommer du hitta rätt trassliga bakgrunder där med. Hade dessa kvinnor varit män hade de varit kriminella, nu är de kvinnor och lever istället destruktivt. Samma skrot och korn.

Vanliga kvinnor (majoriteten) bor med vanliga män. Gå ut o valfritt villaområde och du kommer se att inga gangsters bor där. Och kvinnorna skulle aldrig välja bort sitt liv för en kriminell buse
  • Anonym (Lou)
    Tecum skrev 2020-06-27 16:16:29 följande:

Om kvinnor lät bli att ständigt belöna våldsamma och kriminella män skulle brottsligheten minska drastiskt...

Varför i helvete ska vi överhuvudtaget se det som att kvinnor BELÖNAR dessa män genom att ligga med dem?

Som om det vore normalt att se på kvinnors sexualitet som något  de kan välja att "bestraffa" män  med genom att förvägra dem sex eller "belöna" män med genom att ha sex med dem.

Har det någonsin fallit dig in att många kvinnor ö.h.t inte tänker i termer av "belöning" eller "bestraffing" när det gäller sex utan precis  som många män helt enkelt har sex med dem de tänder på och som i sin tur tänder på dem?

WAKE ME UP den dagen någon frågar varför så många män genom sex "belönade" Arbogakvinnan som anstiftade mord på sina föräldrar och eventuellt också på sin make.

Eller varför så många män "belönade" Åsa Waldau, den maktfullkomliga Knutbyledaren som nyligen dömts för ett flertal fall av misshandel.

Eller varför så många  män "belönade" Bobbys mamma genom att skriva brev med önskemål om att besöka  henne i fängelset?
  • Drottningen1970
    Anonym (Lind) skrev 2020-06-27 22:02:24 följande:

Men dessa kvinnor är ju också fel!

Tittar du på de som hänger med kriminella män så kommer du hitta rätt trassliga bakgrunder där med. Hade dessa kvinnor varit män hade de varit kriminella, nu är de kvinnor och lever istället destruktivt. Samma skrot och korn.

Vanliga kvinnor (majoriteten) bor med vanliga män. Gå ut o valfritt villaområde och du kommer se att inga gangsters bor där. Och kvinnorna skulle aldrig välja bort sitt liv för en kriminell buse

Även män och kvinnor med trassliga bakgrunder kan välja ett annat liv.
  • Anonym
    Drottningen1970 skrev 2020-06-27 23:03:38 följande:
    Du får det att låta så enkelt...
  • Anonym (Lind)
    Drottningen1970 skrev 2020-06-27 23:03:38 följande:

Oh ja. Och det kan t.o.m. vara en framgångsfaktor.

Jag säger bara att detta är väldigt vanligt just i den kretsen.

Många får det att låta som att normala tjejer vill ha gangsters och att det är orsaken till att män är kriminella. Vilket är sådant bullshit. Kriminella människor är trasiga människor. Kvinnor som väljer kriminella män är trasiga människor. Kaka söker maka.
  • Anonym
    Anonym (Lind) skrev 2020-06-27 23:28:17 följande:
    Oh ja. Och det kan t.o.m. vara en framgångsfaktor.

Jag säger bara att detta är väldigt vanligt just i den kretsen.

Många får det att låta som att normala tjejer vill ha gangsters och att det är orsaken till att män är kriminella. Vilket är sådant bullshit. Kriminella människor är trasiga människor. Kvinnor som väljer kriminella män är trasiga människor. Kaka söker maka.
    Om du fått gå bredvid mig på jobbet en månad så är jag övertygad om att du skulle ha en annan ståndpunkt sen.
  • Tecum
    Drottningen1970 skrev 2020-06-27 19:15:52 följande:
    Genom att attraheras av dom, ligga med dom, ha relationer med dom, föda deras barn, vara deras kuttersmycken, imponeras och låta sig köpas av deras stulna pengar, etc. Finns ingen annan enskild faktor som skulle hindra män att leva en kriminell livsstil som om de kategoriskt skulle väljas bort av samtliga kvinnor som har möjligheten att välja. Jag lovar.
    Exakt! Det finns inget som är viktigare för män än sex och kvinnors bekräftelse.
  • Xenia
    Anonym (Lou) skrev 2020-06-27 22:08:06 följande:
    Varför i helvete ska vi överhuvudtaget se det som att kvinnor BELÖNAR dessa män genom att ligga med dem?

Som om det vore normalt att se på kvinnors sexualitet som något  de kan välja att "bestraffa" män  med genom att förvägra dem sex eller "belöna" män med genom att ha sex med dem.

Har det någonsin fallit dig in att många kvinnor ö.h.t inte tänker i termer av "belöning" eller "bestraffing" när det gäller sex utan precis  som många män helt enkelt har sex med dem de tänder på och som i sin tur tänder på dem?

WAKE ME UP den dagen någon frågar varför så många män genom sex "belönade" Arbogakvinnan som anstiftade mord på sina föräldrar och eventuellt också på sin make.

Eller varför så många män "belönade" Åsa Waldau, den maktfullkomliga Knutbyledaren som nyligen dömts för ett flertal fall av misshandel.

Eller varför så många  män "belönade" Bobbys mamma genom att skriva brev med önskemål om att besöka  henne i fängelset?
    Om de visar ett sexuellt intresse för kriminella så belönar de dem.

Sen att kvinnor inte tänker när de möter en självsäker kriminell "jag ska belöna honom" utan "jag vill ligga med honom" ändrar inte faktum.
Svar på tråden Daltarkärringar