Inlägg från: Anonym (Klart de vet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Klart de vet)

Daltarkärringar

Anonym skrev 2020-06-27 20:18:19 följande:

Det vet kanske inte kvinnorna innan de involverat sig väldigt mycket.

Jo de vet. Och väljer att blunda. Hade de haft någon jävla moral i kroppen för att se vad brottsoffren utsätts för hade de inte involverar sig med kriminella. Sluta ursäkta dumbrudarna. De är fan inte bättre än idioterna de så gärna vi ha. Hur kan man inte fatta sån basal skillnad på rätt och fel och skilja på ditt och mitt? Varför inte leva ett liv som inte skadar andra? Men neeeew det är så svåååårt och han kan nog räddas/är så härligt farlig... jo tjena... Ni förtjänar ingen respekt så länge ni väljer idioter.
  • Anonym (Klart de vet)

Min man är elektroingenjör. Mina kompisars män får sin inkomst som snickare, en driver en ridskola och en annan är läkare. Det är ingen slump. Det handlar om ett selektivt urval och att inte vara godtrogen långt över all rimlighet eller ännu värre, älska knarkpengar.

• Anonym (Klart de vet)
    Anonym skrev 2020-06-27 21:29:00 följande:

Ni?

Har jag antytt att jag är ihop med en gangster?

Jag försvarar kvinnor som bakbinds själsligt, det kommer jag aldrig sluta göra. Hur känslokalla ni andra än må vara.

Såna som jag behövs, såna som ni? Nja... ni bara fördömer. Tror ni att det hjälper någon?

Om det inte gäller dig så ta inte åt dig. Känslokall? Ägnar du en enda tanke på brottsoffren?
  • Anonym (Klart de vet)
    Anonym skrev 2020-06-27 21:39:14 följande:

Jag tar inte åt mig för min egen skull utan för de kvinnor ni ser ner på. De behöver hjälp och stöd, inte förakt.

Klart jag ägnar brottsoffren tankar, det har inte något med dessa kvinnor att göra däremot då de också är offer.

Men det tänkte du nog inte på.

Din syn hur kvinnor är hjälplösa offer får stå för dig. Kuttersmyckena väljer aktivt. De vill gärna ha ett spännande liv i passagerarsätet i den svarta BMW, pengar och presenter från sina kriminella pojkvänner. Utan att fråga var de kommer ifrån. Någon annan får betala. Men det enkla sambandet verkar du inte förstå.
Svar på tråden Daltarkärringar