Daltarkärringar
Håller med...
Håller med...
Tyvärr lättare sagt än gjort.
Hur menar du att kvinnor belönar dessa kriminella män?
Det vet kanske inte kvinnorna innan de involverat sig väldigt mycket.
Nej, i många fall inte.
Varför tror du det?
Menar du att de får skylla sig själva?
Ni?
Har jag antytt att jag är ihop med en gangster?
Jag försvarar kvinnor som bakbinds själsligt, det kommer jag aldrig sluta göra. Hur känslokalla ni andra än må vara.
Såna som jag behövs, såna som ni? Nja... ni bara fördömer. Tror ni att det hjälper någon?
Men dessa kvinnor är ju också fel!
Tittar du på de som hänger med kriminella män så kommer du hitta rätt trassliga bakgrunder där med. Hade dessa kvinnor varit män hade de varit kriminella, nu är de kvinnor och lever istället destruktivt. Samma skrot och korn.
Vanliga kvinnor (majoriteten) bor med vanliga män. Gå ut o valfritt villaområde och du kommer se att inga gangsters bor där. Och kvinnorna skulle aldrig välja bort sitt liv för en kriminell buse
Och ÅTERIGEN läggs allt ansvar på kvinnorna. Bravo! Grattis till att vara en kvinnohatare TS.
Det är ju inte de kriminella männens fel att de är just kriminella? Det är KVINNORNAS fel!!! För män har ju ingen hjärna att tänka med själv??
Å det ena skrivs trådar om hur kvinnor ska underkasta sig männen och vara som på 50-talet, och feminister är skit, sedan ploppar sådana här trådar upp där Daltarkärringar är idioter som står bakom sina män i vått och torrt.
Du kan få ett svar på din ts: Patriarkatet.
Vi kvinnor lär oss från början att män är bättre. Om en man springer som en kärring, eller bölar som en tjej så är han dålig. Subtilt inpräntande.
Tänk på alla DALTARGUBBAR där ute då, som underkastar sig sin dominanta fru som bara kör med dem. Då är det också kvinnan det är fel på.
Vi kvinnor har gjort 1 brott och det är just att födas som kvinna.