Inlägg från: Drottningen1970 |Visa alla inlägg
  • Drottningen1970
    Anonym (Guggenheim) skrev 2020-06-27 16:19:36 följande:

Tyvärr lättare sagt än gjort.

Det är jättelätt. Vi är en ganska stor majoritet som klarar det.
  • Drottningen1970
    Anonym skrev 2020-06-27 18:52:00 följande:

Hur menar du att kvinnor belönar dessa kriminella män?

Genom att attraheras av dom, ligga med dom, ha relationer med dom, föda deras barn, vara deras kuttersmycken, imponeras och låta sig köpas av deras stulna pengar, etc. Finns ingen annan enskild faktor som skulle hindra män att leva en kriminell livsstil som om de kategoriskt skulle väljas bort av samtliga kvinnor som har möjligheten att välja. Jag lovar.
  • Drottningen1970
    Anonym skrev 2020-06-27 20:18:19 följande:

Det vet kanske inte kvinnorna innan de involverat sig väldigt mycket.

Jodå. Det vet de.
  • Drottningen1970
    Anonym skrev 2020-06-27 21:02:57 följande:

Nej, i många fall inte.

Varför tror du det?

Menar du att de får skylla sig själva?

Ja och inte bara sig själva. De där kuttersmyckena som hänger på kriminella arslens armar är en stor bidragande faktor till att yrkeskriminella existerar. Som sagt, om dessa as till människor konsekvent skulle väljas bort av samtliga kvinnor och aldrig skulle hitta ett ligg, en fru eller morsa till sina barn skulle lockelsen till det kriminella livet bli betydligt mindre.
  • Drottningen1970
    Anonym skrev 2020-06-27 21:29:00 följande:

Ni?

Har jag antytt att jag är ihop med en gangster?

Jag försvarar kvinnor som bakbinds själsligt, det kommer jag aldrig sluta göra. Hur känslokalla ni andra än må vara.

Såna som jag behövs, såna som ni? Nja... ni bara fördömer. Tror ni att det hjälper någon?

Jag tror tillskillnad från dig att kvinnor inte är hjälplösa frön i vinden, som bara råkar hamna med dessa män.

Jag är helt övertygad om att kvinnor har både kraft och hjärna att på ett jävligt tidigt stadie välja bort dessa män som visar tendenser. Känslomässigt bakbundna blir kvinnor av alla som hävdar att det kan hända vem som helst och att de inte har någon makt över sitt liv, som om det bara handlade om nåt slags lotteri vem man är ihop med.
  • Drottningen1970
    Anonym (Lind) skrev 2020-06-27 22:02:24 följande:

Men dessa kvinnor är ju också fel!

Tittar du på de som hänger med kriminella män så kommer du hitta rätt trassliga bakgrunder där med. Hade dessa kvinnor varit män hade de varit kriminella, nu är de kvinnor och lever istället destruktivt. Samma skrot och korn.

Vanliga kvinnor (majoriteten) bor med vanliga män. Gå ut o valfritt villaområde och du kommer se att inga gangsters bor där. Och kvinnorna skulle aldrig välja bort sitt liv för en kriminell buse

Även män och kvinnor med trassliga bakgrunder kan välja ett annat liv.
  • Drottningen1970
    Anonym (Ida) skrev 2020-06-29 06:34:59 följande:

Och ÅTERIGEN läggs allt ansvar på kvinnorna. Bravo! Grattis till att vara en kvinnohatare TS.

Det är ju inte de kriminella männens fel att de är just kriminella? Det är KVINNORNAS fel!!! För män har ju ingen hjärna att tänka med själv?? 

Å det ena skrivs trådar om hur kvinnor ska underkasta sig männen och vara som på 50-talet, och feminister är skit, sedan ploppar sådana här trådar upp där Daltarkärringar är idioter som står bakom sina män i vått och torrt.

Du kan få ett svar på din ts: Patriarkatet. 

Vi kvinnor lär oss från början att män är bättre. Om en man springer som en kärring, eller bölar som en tjej så är han dålig. Subtilt inpräntande.

Tänk på alla DALTARGUBBAR där ute då, som underkastar sig sin dominanta fru som bara kör med dem. Då  är det också kvinnan det är fel på.

Vi kvinnor har gjort 1 brott och det är just att födas som kvinna.

Så efter att du fötts till kvinna så upphör all makt över ditt liv. Du kan bara stå och vänta på att bli vald av en man och tacka och ta emot. Har du tur så blir du vald av en laglydig vanlig man och har du otur blir du vald av en yrkeskriminell och då kan du inget annat göra än att klippa med ögonfransarna, skaffa silikonbröst och lite sorgset spendera pengarna som han fått genom att skada andra. Shit vilket öde och vilken tur jag haft som aldrig blivit uppskopad av en sådan...
Svar på tråden Daltarkärringar