Inlägg från: Anonym (Andreas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Andreas)

Jag är förmodligen Elvis Presleys barnbarn

Med tanke på hur många som årligen hävdar sitt släktskap med Elvis och gör dna-tester på löpande band så är det knappast någon risk att du plötsligt blir rikskändis.. Det funkar liksom inte så.

Skvallret säger ju att det finns en stor del utomäktenskapliga barn efter Elvis (en del är bekräftat sägs det) så du är knappast unik i din historia.

• Anonym (Andreas)
    Anonym (Inter) skrev 2020-06-27 20:28:55 följande:

Tack för all feedback. Jag är dock inte intresserad av något DNA test eftersom det skulle blir en grej av det om det stämmer(och det gör det med 98% säkerhet), och sen så har jag inget behov eller vilja att komma i kontakt med hans familj. Jag tror inte heller de har någon som helst lust att komma i kontakt med mig. Det hade inte jag velat om jag var de.  

Jag behöver bara någon att prata med om allt detta. Vet inte riktigt vart man bör vända sig, jag har ju egentligen inga problem eller så. Behöver bara en samtalsperson att få bearbeta detta med.  

Ett dna-test handlar ju inte om att bli en del av familjen, dom kommer ju inte ens att veta att du existerar. Utan att ett test handlar om att få sista pusselbiten på plats och då chans att bearbeta det tomrum du känner. Att liksom kunna göra bokslut med sig själv om du förstår. Det kommer bli svårt att hitta hjälp av en terapeut om du samtidigt inte gör upp med ditt förflutna. Det kommer bli cirkelresonemang utan att det leder nånstans.
Svar på tråden Jag är förmodligen Elvis Presleys barnbarn