Inlägg från: Anonym (Same) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Same)

Slickar era män er?

Usch jag känner med dig TS. Jag har samma. Fräsch slickbar blabla allt sånt men min man går inte ner på mig heller. Tror han är osäker, som nog sin man är också. Eller så är de inte SÅ kåta att de kan förstå det roliga i oralsex. Oralsex när man är okåt är ju inte kul - och för min man tror jag att han helt enkelt inte blir speciellt djuriskt upphetsad. Trist nog. Jag brukade suga jämt och tycka om det. Men när jag insåg att han aldrig kommer göra det gör mig slutade jag med. Tror du det har fått igång honom? Trots att han älskade att bli sugen? No way.

• Anonym (Same)
    Anonym (Eli) skrev 2020-07-01 11:19:29 följande:

Trist att höra =/

Tror många kvinnor skulle må mycket bättre av att få sina fittor slickade oftare. Vi får ju sköta om den då så klart för att göra det attraktivt och bjuda in till det, men det gör du ju! Du verkar tyvärr bara ha funnit en man som helt enkelt inte gillar det. Jag hade också en sån förut, det var inte så kul. Lider med dig.

Verkligen, jag håller med.. vet inte om dessa män förstår vad man som par går miste om med ett torrt sexliv
  • Anonym (Same)
    Anonym (Trist) skrev 2020-07-01 11:44:13 följande:

Vad tråkigt för dig! Prova att äta lactobaciller som finns på apoteket som förbättrar pH värdet och se om han ändrar sig. Du kan även använda kokos olja sommar ekologisk innan du tvättar dig. Mjukar upp och fräschar till.

Men du är värd att bli slickad sånär det bara och ni behöver prata om det här!

Min man älskar det och gör det mer än gärna och är en stjärna på det!

Skuldbelägger hennes hygien istället för hans tråkiga sexdriv trots att hon skrivit att hon är fräsch. Trist.
  • Anonym (Same)
    Anonym (inte jag heller!) skrev 2020-07-01 12:00:19 följande:

Så om en kvinna inte gillar att suga så är det hennes tråkiga sexdriv som är problemet? Om han verkligen gillar slicka så är det antagligen hennes hygien (eller hans attraktion för henne) som är problemet. Men han kanske helt enkelt inte gillar slicka? Ska han göra det bara för att ställa upp tycker du? Dubbelmoralen på FL blir ibland lite väl magstark.

Haha jag har aldrig påstått att om en tjej inte gillar att suga så handlar det om smutsig snopp? Ja. Det är hennes tråkiga sex som skulle vara problemet då. Kalla mig sexprioriterande om du vill men dubbelmoral har jag inte
  • Anonym (Same)
    Anonym (inte jag heller!) skrev 2020-07-01 12:09:47 följande:

Kanske inte du, men det finns en uppsjö av kommentarer i den här tråden som menar att TS "förtjänar" bli slickad och det är mannens fel. Jag vågar påstå att hade en kille skrivit en tråd där han klagade på att han aldrig blev avsugen så hade ingen av dessa kommenterat att han "förtjänade" blivit avsugen utan snällt får acceptera att hans tjej inte vill och att ett nej är ett nej. Det kallar jag för dubbelmoral.

Det är dubbelmoral. Det håller jag helt med om. Man får välja. Antingen är sex bådas ansvar och viktigt eller så får man tycka att alla ska säga nej hej vilt och det finns inga krav på partner oavsett kön. Jag vet ju vad jag tycker iaf..
  • Anonym (Same)
    Xzx skrev 2020-07-01 14:32:10 följande:

Det är en ganska kontroversiell ståndpunkt du har. Tänker du alltså att man ska ställa upp på sex, göra saker man kanske inte känner för och så, för att partnern vill det?

Det är alltså en uppriktig fråga i all välmening utan moraliserande, vill jag klargöra =)

Det kanske är lite kontroversiellt ja.... men ja det är ungefär så jag tycker! Dock är det viktigt, väldigt viktigt, att nämna här att jag tycker att man själv står ytterst ansvarig för att se till att man har lust, vågar bjuda till, försöker utveckla sina passionerade sinnen så att man VILL. Jag förespråkar alltså inte döda fiskar som låter sig bli påsatta, snarare att döda fiskar gör allt för att bli något annat mycket mer passionerat i sin relation.
Svar på tråden Slickar era män er?