Slickar era män er?
Slickar er män er? Ber ni om det? Händer det varje gång ni har sex? Gör han det självmant?
Hur länge håller han på ungefär? Får ni orgasm av det eller är det bara som förspel? Skulle ni kunna vara i ett förhållande utan oralsex? Motivera gärna :)
Jag är i ett förhållande, vi är gifta och varit det rätt länge. Han ger mig aldrig oralsex trots att han säger att han inte har nåt emot det. Vet att jag är fräsch då jag duschar varje dag o innan vi är intima med varandra. Jag får alltid be han göra det och han håller på kort tid och har aldrig fått komma oralt med honom.. jag suger av han ganska ofta för hans skull... nästan varje gång vi har sex så händer det. Han kommer med bortförklaringar att han inte tror att jag gillar att bli slickad då jag inte stönar så mycket. Han säger att han känner sig dålig och har sagt till honom att han inte är det. Har gett tips på hur han kan slicka istället och gärna använda fingrar samtidigt. Men ändå verkar han inte vilja göra det. :( känns så tråkigt då det verkligen är enda sättet för mig att kunna komma, vilket resulterar i att jag aldrig får orgasm...