• Anonym (Förvi­rrad tjej)
    Sun 28 Jun 2020 21:49
    5945 visningar
    54 svar
    +1
    54
    5945

    Slickar era män er?

    Slickar er män er? Ber ni om det? Händer det varje gång ni har sex? Gör han det självmant?

    Hur länge håller han på ungefär? Får ni orgasm av det eller är det bara som förspel? Skulle ni kunna vara i ett förhållande utan oralsex? Motivera gärna :)

    Jag är i ett förhållande, vi är gifta och varit det rätt länge. Han ger mig aldrig oralsex trots att han säger att han inte har nåt emot det. Vet att jag är fräsch då jag duschar varje dag o innan vi är intima med varandra. Jag får alltid be han göra det och han håller på kort tid och har aldrig fått komma oralt med honom.. jag suger av han ganska ofta för hans skull... nästan varje gång vi har sex så händer det. Han kommer med bortförklaringar att han inte tror att jag gillar att bli slickad då jag inte stönar så mycket. Han säger att han känner sig dålig och har sagt till honom att han inte är det. Har gett tips på hur han kan slicka istället och gärna använda fingrar samtidigt. Men ändå verkar han inte vilja göra det. :( känns så tråkigt då det verkligen är enda sättet för mig att kunna komma, vilket resulterar i att jag aldrig får orgasm...

  • Svar på tråden Slickar era män er?
  • Anonym (Slick­)
    Sun 28 Jun 2020 21:59
    #1

    Fy vad tråkigt ! Jag är i samma sits fast jag vill slicka men får aldrig ???? hon kommer alltid med bortförklaringar !

  • Sun 28 Jun 2020 22:11
    #2

    Jag kan inte komma av oralsex så det har endast funktion som del av förspel. Däremot blir jag väldigt avtänd av killar som aldrig gör minsta ansats till att gå ner på mig. Jag tycker att det säger väldigt mycket om en kille och hur omtänksam han kommer vara i sängen. I synnerhet om de ändå uttryckt att de gillar att ge oralsex. Då är det ren lathet och själviskhet och det hör inte hemma i sovrummet enligt mig, såvida man inte i förväg bestämt att 'den här gången handlar enbart om dig'.

    En kille som inte tycker om att slicka slipper så klart, utan sura miner (jag får ju inte ut så mycket av det egentligen). Det är just den här lögnen om "jag vill och gillar" men det händer aldrig, som gör att en kille inte blir långvarig för mig. För så är det ju, antingen ljuger han, eller så är han lat (och/eller ego), och i vilket fall som helst är det sjukt avtändande.

  • Anonym (B)
    Sun 28 Jun 2020 22:13
    #3

    Slickar henne kanske i snitt 1 gång i veckan. Oftast på eget initiativ och håller då på tills hon kommer vilket tar runt 20-30 minuter. Nu får hon orgasm på andra sätt också men tycker det är hett att gå ner på henne och ta henne dit med tungan också.

  • Anonym (Kvinn­a 41)
    Sun 28 Jun 2020 22:22
    #4

    Han slickar ibland men inte ofta och då frivilligt. Jag får orgasm av det men de orgasmerna är oftast ganska fjuttiga och jag får mycket starkare orgasmer när han använder fingarna. Jag kan dock tycka att det är sexigt och mentalt gillar jag att han gör det men jag klarar mej utan det. Jag har haft ett par män som verkligen älskade att slicka och gjorde det ofta och mycket så det märks om killen gillar att göra det eller inte. Min kille är dock noga med att tillfredställa mej och får mej att komma med smek och fingrar flera gånger innan penetration. Han smeker oftast klittan under samlag. Jag suger honom varje gång vi har sex. Före penetration, tar paus under samlaget och suger igen osv. Jag suger för att jag vill det och jag njuter av att han njuter. Dock får han sällan komma i munnen för jag klarar inte av sperman så han får komma när han är i fittan. 

  • Anonym (Kvinn­a)
    Sun 28 Jun 2020 22:48
    #5
    Anonym (Förvirrad tjej) skrev 2020-06-28 21:49:36 följande:

    Slickar er män er? Ber ni om det? Händer det varje gång ni har sex? Gör han det självmant?

    Hur länge håller han på ungefär? Får ni orgasm av det eller är det bara som förspel? Skulle ni kunna vara i ett förhållande utan oralsex? Motivera gärna :)

    Jag är i ett förhållande, vi är gifta och varit det rätt länge. Han ger mig aldrig oralsex trots att han säger att han inte har nåt emot det. Vet att jag är fräsch då jag duschar varje dag o innan vi är intima med varandra. Jag får alltid be han göra det och han håller på kort tid och har aldrig fått komma oralt med honom.. jag suger av han ganska ofta för hans skull... nästan varje gång vi har sex så händer det. Han kommer med bortförklaringar att han inte tror att jag gillar att bli slickad då jag inte stönar så mycket. Han säger att han känner sig dålig och har sagt till honom att han inte är det. Har gett tips på hur han kan slicka istället och gärna använda fingrar samtidigt. Men ändå verkar han inte vilja göra det. :( känns så tråkigt då det verkligen är enda sättet för mig att kunna komma, vilket resulterar i att jag aldrig får orgasm...


    Min sambo älskar att slicka och kan göra det jämt om han hade fått. Jag är ingen fan av det och skulle kunna vara utan. Föredrar extra klitorisstimulans under tiden jag blir penetrerad, då får jag så sjukt sköna orgasmer.

    Kommer du om klitoris blir smekt under samlaget?
  • Mon 29 Jun 2020 02:47
    #6

    ALLA jag haft sex med de senaste åren älskar när jag slickar, och majoriteten är helt slätrakade.


    Att slicka är fantastiskt skönt och härligt, men det får verkligen inte vara en massa könshår i vägen.


     


    Prova att vaxa dig, ska du få se :)

  • Anonym (Karin­)
    Mon 29 Jun 2020 05:07
    #7

    Varje gång, han älskar och slicka, tur för mig. Hjälper jag till med fingrar så får jag fantastiska orgasmer.

  • Anonym (anana­s)
    Mon 29 Jun 2020 06:48
    #8

    Jag gillar inte direkt att bli slickad, men maken gillar att slicka så han får göra det. Han håller på i några få minuter och jag får inte orgasm, men ibland kan det vara lite skönt.

  • Anonym (Theåd­åra)
    Mon 29 Jun 2020 07:57
    #9

    Älskar å bli slickad

  • Anonym (Bengt­)
    Mon 29 Jun 2020 08:24
    #10

    Jag slickar min fru som förspel i stort sett varje gång vi har sex. Det är ett bra sätt att få henne lite våtare, för annars är hon ganska torr. Ibland slickar jag henne efteråt också, om hon inte har kommit under samlget.

Svar på tråden Slickar era män er?