• Xzx

Slickar era män er?

Anonym (Same) skrev 2020-07-01 13:19:54 följande:

Det är dubbelmoral. Det håller jag helt med om. Man får välja. Antingen är sex bådas ansvar och viktigt eller så får man tycka att alla ska säga nej hej vilt och det finns inga krav på partner oavsett kön. Jag vet ju vad jag tycker iaf..

Det är en ganska kontroversiell ståndpunkt du har. Tänker du alltså att man ska ställa upp på sex, göra saker man kanske inte känner för och så, för att partnern vill det?

Det är alltså en uppriktig fråga i all välmening utan moraliserande, vill jag klargöra =)
  • Xzx
    Anonym (Same) skrev 2020-07-01 15:38:48 följande:

Det kanske är lite kontroversiellt ja.... men ja det är ungefär så jag tycker! Dock är det viktigt, väldigt viktigt, att nämna här att jag tycker att man själv står ytterst ansvarig för att se till att man har lust, vågar bjuda till, försöker utveckla sina passionerade sinnen så att man VILL. Jag förespråkar alltså inte döda fiskar som låter sig bli påsatta, snarare att döda fiskar gör allt för att bli något annat mycket mer passionerat i sin relation.

Okej, tack för förtydligandet. Oklart om jag håller med dig fullt ut, men jag tycker du gör en väldigt intressant poäng!
Svar på tråden Slickar era män er?