• Anonym (Carl)

Hur visar ni att ni kommer?

En allmän fråga, främst till kvinnor: Berättar ni för er partner om/när ni kommer? Eller visar det på något annat vis?

Börjar bli frustrerad här. Löjligt problem kanske, men: Jag och min tjej har som ?regel? (är roligare än vad det låter) att hon alltid ska komma först. Problemet är dock att hon inte är vidare verbal. Eller ja, hon säger ingenting under sex, och det är knappt så att hon stönar. Det är mer olika andningar. Så i de fall där jag verkligen inte hör eller märker att hon kommer kan jag omöjligt veta. Det hände igår tex. Det var skönt för båda men jag jag höll mig lite för att inte komma (har absolut noll problem där) och gick även ner på henne en stund och jag märkte då att hon inte var lika engagerad längre, något ?hände?, och jag frågade om hon är okej. Varpå hon berättar att hon kom tidigare vid penetration.

Och då kände jag mig lite dum som låg där och försökte när vi i stället hade kunnat komma samtidigt.

Skulle verkligen önska att hon kunde kommunicera det bättre om vi nu aktivt försöker få henne att komma först, och jag har tagit upp det. Men det är inte helt lätt och om det inte kommer naturligt för henne att berätta eller vara mer kommunikativ, eller ens stöna, vill jag givetvis inte tvinga henne. Det ska ju kännas naturligt och bra för båda.

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Hur visar ni att ni kommer?
  • Anonym (fabulous)

Du borde lära dig känna när det händer, det gör i alla fall min man (även om det klart finns andra tecken också men ibland måste man kanske vara tyst när man bor äver i svärmors sommarstuga och sånt)

Men sen finns det kvinnor som fejkar förstås...

• Anonym (kungen)

Jag börjar stonka och bröla när jag är på gång för att övergå till ett regelrätt dungelvrål när jag sprutar henne full.

• Anonym (bengt)

Min fru är otroligt tyst. Ibland kan jag lista ut att hon har kommit för att hon kniper ihop benen runt mitt huvud när jag slickar henne. Igår bad jag henne på skämt att hon ska säga "nu" när hon kommer. Är en skön belöning för mig att göra det skönt för henne.

• Anonym (Ickeverbal)

Jag har trott att det märks tydligt när jag kommer, blev väldigt dålig stämning när jag berättade för sambon att jag bara kommit drygt 5 gånger under vårt år ihop, än mer förvånad var han över att jag inte kommit med någon innan honom!

Tycker det är motigt att säga att jag inte kommit och säger därför inte heller när jag kommer. Jag njuter av sexet ändå.

Tror det skulle va lättare om man kom överems om något tecken, knacka tre gåmger någonstans på dig till exempel, vad vet jag.

• Anonym (...)

Men även om det märks, man blir blötare, andas tyngre och halvkrampar, fattar alla män det? Jag kommer flera gånger varje gång jag är med min älskare men han frågar ändå alltid efter hur många gånger. Jag räknar aldrig men för honom verkar det vara viktigt om det är 3 eller 12 gånger. Har sagt att det inte spelar någon roll om det ens är 1 gång för jag njuter ändå men han vill verkligen ha det kvittot. Kan inte vara särskilt högludd då jag har barn som sover när vi ses och skulle nog ha väldigt svårt för att säga det, känns osexigt även om vi kan prata om allt. Sjukt svårt! Fontänorgasmer är ju mer tydliga då...

• Anonym (Kvinna44)
    Anonym (Ickeverbal) skrev 2020-06-30 20:03:49 följande:

Jag har trott att det märks tydligt när jag kommer, blev väldigt dålig stämning när jag berättade för sambon att jag bara kommit drygt 5 gånger under vårt år ihop, än mer förvånad var han över att jag inte kommit med någon innan honom!

Tycker det är motigt att säga att jag inte kommit och säger därför inte heller när jag kommer. Jag njuter av sexet ändå.

Tror det skulle va lättare om man kom överems om något tecken, knacka tre gåmger någonstans på dig till exempel, vad vet jag.

Men hur kan det inte märkas? Varför säger man inget?
  • Anonym (Kvinna44)
    Anonym (...) skrev 2020-06-30 20:22:42 följande:

Men även om det märks, man blir blötare, andas tyngre och halvkrampar, fattar alla män det? Jag kommer flera gånger varje gång jag är med min älskare men han frågar ändå alltid efter hur många gånger. Jag räknar aldrig men för honom verkar det vara viktigt om det är 3 eller 12 gånger. Har sagt att det inte spelar någon roll om det ens är 1 gång för jag njuter ändå men han vill verkligen ha det kvittot. Kan inte vara särskilt högludd då jag har barn som sover när vi ses och skulle nog ha väldigt svårt för att säga det, känns osexigt även om vi kan prata om allt. Sjukt svårt! Fontänorgasmer är ju mer tydliga då...

Hur kan man ens komma så tyst så det inte märks? Då måste man ha otroligt stillsamt sex
  • Anonym (Kvinna44)

Förstår inte ens hur det inte kan märkas. Då ligger man antingen med en person som är som ett lik eller så har man så stillsamt sex så man inte ens andas snabbare. Låter extremt trist

• Anonym (Kvinna44)

Förstår inte ens hur det inte kan märkas. Då ligger man antingen med en person som är som ett lik eller så har man så stillsamt sex så man inte ens andas snabbare. Låter extremt trist

• Anonym (Ickeverbal)
    Anonym (Kvinna44) skrev 2020-06-30 20:29:39 följande:

Men hur kan det inte märkas? Varför säger man inget?

Tror nog att det märks, men han tror också att jag kommit även när jag inte gjort det.
Svar på tråden Hur visar ni att ni kommer?