• Anonym (Vemkanpappavara)

    Vem kan pappan vara?

    Hej det är så att helgen 25-27 oktober-19 så låg jag med en kille.

    Men helgen efter(2a november) låg jag med en annan kille. Jag är gravid och långt gången nu.

    Räknar jag efter hur långt gången graviditeten är så ska det ha blivit till den 4-5 november.

    Jag är i v34+1

    Vem tror ni är pappan till barnet? Första eller andra killen?

  • Svar på tråden Vem kan pappan vara?
  • Anonym (Ägglossning)

    Den andra om datumet stämmer. Men det är så tätt mellan att faderskapstest är att rekommendera.

  • Anonym (D)

    Ingen av dem. Du blev befruktad i mitten av november. Runt 19:e.

  • Anonym (Gissar)

    Jag lägger min röst på kille nummer 2.

    Men nu är datumen så nära varandra att killarna behöver göra ett faderskapstest.

    Grattis till graviditeten!

  • Anonym (Clueless)

    Jag plussade svagt idag. För en vecka sedan hade jag oskyddat sex. Tog akutppiller ca 8-10 timmar efteråt.

    Jag hade även oskyddat sex på midsommarafton.

    Vad tror ni. Är en gångsliggetpappan eller är det ett midsommarbarn?

    Jag hade sannolikt ÄL på midsommar. Kändes så och enligt beräkningar så stämmer det rätt bra.

  • Anonym (Clueless)

    Jag plussade svagt idag. För en vecka sedan hade jag oskyddat sex. Tog akutppiller ca 8-10 timmar efteråt.

    Jag hade även oskyddat sex på midsommarafton.

    Vad tror ni. Är en gångsliggetpappan eller är det ett midsommarbarn?

    Jag hade sannolikt ÄL på midsommar. Kändes så och enligt beräkningar så stämmer det rätt bra.

  • Anonym (Gravid)
    Anonym (Clueless) skrev 2020-07-02 07:16:59 följande:

    Jag plussade svagt idag. För en vecka sedan hade jag oskyddat sex. Tog akutppiller ca 8-10 timmar efteråt.

    Jag hade även oskyddat sex på midsommarafton.

    Vad tror ni. Är en gångsliggetpappan eller är det ett midsommarbarn?

    Jag hade sannolikt ÄL på midsommar. Kändes så och enligt beräkningar så stämmer det rätt bra.


    Jag plussade också idag. Blev gravid midsommarhelgen.
  • Anonym (Clueless)
    Anonym (Gravid) skrev 2020-07-02 07:28:29 följande:

    Jag plussade också idag. Blev gravid midsommarhelgen.


    Tack! Ja, det känns osannlikt att plussa (även om det är svagt) en vecka efter sex.

    Och jag har rätt bra koll på ÄL. Och jag kan svära på att jag hade det på midsommar + att jag som sagt tog akut p-piller förra veckan. Så allt talar ju för ett klassiskt midsommarbarn.
Svar på tråden Vem kan pappan vara?