Inlägg från: Fjäril kär |Visa alla inlägg
  • Fjäril kär

Jag minns inte saker jag gjort i början när jag dejtade min nuvarande tjej. Hjälp!

Om du inte minns är det oftast värre än du tror. Att man minns dåligt beror oftast på att det var så rörigt att det inte går att koppla ihop personer med vilka samtal man haft.

Du hade alltså betydligt fler tjejer på gång än du tror

Antingen är du ärlig med det. Att det var så många att du inte minns. Eller så lägger du det bakom dig utan att säga något alls. Vissa saker ska man helt enkelt inte berätta.

• Fjäril kär
    benben99 skrev 2020-07-02 11:19:36 följande:

Jo jag förstår det. Men samtidigt känner jag att jag borde ge henne en chans att själv avgöra om det är värt för henne att förlåta och fortsätta förhållandet och inte upp till mig att bestämma det på bekostnad av att hon inte vet hela sanningen. Hon kanske inte alls hade tyckt om mig eller sett på mig likadant eller ens förlåtit mig om hon fick reda på sanningen. Förstår du? Vill inte leva ett lyckligt förhållande i tro att hade sanningen kommit fram så hade det inte varit så

Har hon sagt att hon vill veta?
Svar på tråden Jag minns inte saker jag gjort i början när jag dejtade min nuvarande tjej. Hjälp!