Inlägg från: Långbenopluto |Visa alla inlägg
  • Långbenopluto

Jag minns inte saker jag gjort i början när jag dejtade min nuvarande tjej. Hjälp!

Du behöver söka läkarvård om du har så svåra minnesproblem gällande saker som hände för bara fem månader sedan.

Eller stå upp för att du är ett icke-bra material att ha förhållande med, så hon själv får bestämma vad hon vill utsätta sig för.

• Långbenopluto
    benben99 skrev 2020-07-02 09:25:46 följande:
    Jag har inte allvarliga minnesproblem. Det jag har problem med är att jag vill så gärna göra rätt och ha ett rent samvete så även om jag vid första tanken kan minnas någorlunda hur det var så kickar tvivlen in och jag frågar mig om det verkligen var så för att jag måste vara säker på hur det var
    Det låter inte normalt alls, det har gått för kort tid för att det ska vara normalt att tänka så.

Att ha såna tvivel efter kanske 10 år låter mer normalt....
  • Långbenopluto

Eller hur....?? Du låter som en player... vad ska vi hjälpa dig med? Att hitta på nån bra ursäkt, eller vad?

• Långbenopluto
    benben99 skrev 2020-07-02 09:48:51 följande:
    Jag är verkligen inte en player, hon är den första jag legat med och mitt första förhållande. Men just när jag träffa henne så var jag bara ute efter ligg och har erkänt för henne att jag försökte låtsas som jag ville ha förhållande även om jag bara var ute efter ligg. Men sen så började intressera mig mer för henne och vi blev tillsammans. Jag skötte ingenting snyggt då och jag tänkte bara på mig själv och inte på henne. Men nu vill jag bara göra rätt och det jag vill ha hjälp med är inte en ursäkt för att kunna fly och fortsätt svara självisk utan jag vill stå till svars för de fel jag gjort. Men vet inte hur jag ska göra när tid och minnen flyter ihop och jag vill erkänna allt och vara helt ärlig men samtidigt inte få henne att tro att det var värre än det var. Tror än då att hon hade förlåtit mig om hon hade fått reda på exakta sanningen
    En players ord.... 

Du får ha vilka ursäkter som helst i världen, jag bara hoppas att hon ser igenom dina "minnen"..

Lycka till hälsar jag till tjejen.
  • Långbenopluto
    benben99 skrev 2020-07-02 11:19:36 följande:
    Jo jag förstår det. Men samtidigt känner jag att jag borde ge henne en chans att själv avgöra om det är värt för henne att förlåta och fortsätta förhållandet och inte upp till mig att bestämma det på bekostnad av att hon inte vet hela sanningen. Hon kanske inte alls hade tyckt om mig eller sett på mig likadant eller ens förlåtit mig om hon fick reda på sanningen. Förstår du? Vill inte leva ett lyckligt förhållande i tro att hade sanningen kommit fram så hade det inte varit så
    Ok, så ditt samvete ska vara mer värt än hennes lycka?
Svar på tråden Jag minns inte saker jag gjort i början när jag dejtade min nuvarande tjej. Hjälp!