Inlägg från: Anonym (nja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nja)

Jag minns inte saker jag gjort i början när jag dejtade min nuvarande tjej. Hjälp!

benben99 skrev 2020-07-02 11:19:36 följande:

Jo jag förstår det. Men samtidigt känner jag att jag borde ge henne en chans att själv avgöra om det är värt för henne att förlåta och fortsätta förhållandet och inte upp till mig att bestämma det på bekostnad av att hon inte vet hela sanningen. Hon kanske inte alls hade tyckt om mig eller sett på mig likadant eller ens förlåtit mig om hon fick reda på sanningen. Förstår du? Vill inte leva ett lyckligt förhållande i tro att hade sanningen kommit fram så hade det inte varit så

Du verkar alldeles förvirrad, människa! Har inte råd till dig mer än att du får väl visa dina konversationer med tjejerna, för tjejen, så kan hon själv se datum och hur långt det gick, om det nu är viktigt för dig att hon vet.

Rent allt män skulle jag säga att det är lite på gränsen till osunt att redogöra exakt allt sånt där. Under dejtingstadiet kan det vara ok att ha haft kontakt med flera. 
  • Anonym (nja)
    benben99 skrev 2020-07-02 11:56:03 följande:

Är du seriös nu? För jag känner mig verkligen fittig, falsk och som jag lurat henne totalt

Men använd lite mer vårdat språk, tack! Använda könsorgan på det där sättet, det bidrar till att nedvärdera (detta fall) kvinnor, genom att använda hennes kön som ett negativt ord. 

Sedan tycker jag du ska tänka så här: Du valde henne och du tog bort alla andra på sociala medier. Oavsett hur lång tid det tog så är det ju gjort  = du valde henne. 
    Vad är det egentligen du anser kommer "ställas till rätta" genom att du talar om detaljer som hände för 5 månader sen (4 kanske?), då ni knappt ens var ihop? Du kan ju inte göra det ogjort.
    "Älskling, jag måste berätta att jag knullade Karin för 4 månader sen. Sådär, vilken lättnad! Nu har jag lättat mitt samvete och nu är allt ställt tillrätta" 

Har du däremot gjort något för kanske 1 månad sen - då har du varit otrogen och det är en helt annan femma!
Svar på tråden Jag minns inte saker jag gjort i början när jag dejtade min nuvarande tjej. Hjälp!