• LKJ

    Tips tack, gärna från killar & tjejer!

    Hallå! Ursäkta  långt inlägg :) 

    Behöver lite tips. Jag har en KK sen ca två år tillbaka, och sexet är riktigt bra. Vi provar nya saker, ställningar, leksaker och försöker krydda med sexiga underkläder och så vidare. 
    Han är oftast ganska dominant, vilket jag älskar. "Låter" alltid honom styra, då det är så vi båda tycker om det. 

    MEN! Jag har tänkt lite på det och jag hade verkligen velat överraska honom nästa gång han kommer hit, i alla fall under förspelet (sen under själva akten så gillar jag när han tar kommandot ;) ). Han kommer nästan alltid till mig då han inte bor ensam, och han "tar" mig alltid så fort han kommer innanför dörren i stort sett, men hade velat ligga steget före honom nästa gång. 

    Han har sagt att han inte gillar tanken på att bli bunden eller få ögonbindel (gillar inte jag heller, att bli fasthållen/stryptag t.ex. är okej men inte bunden) så något sånt tänker jag inte göra, men jag tänder otroligt mycket på tanken av att han får "se men inte röra" under förspelet.

    SÅ, till min fråga, eller förfrågan om tips, vad (gärna i detalj) ska jag göra när jag väl fått ner honom på sängen och förklarat att han får se men inte röra? Vad funkar för er? Killar vad tycker ni om när era tjejer/KKs gör när de tar kontrollen, och tjejer vad brukar ni göra med era killar/KKs? 

    Alla tips mottages varmt! Tack :) :) 

  • Svar på tråden Tips tack, gärna från killar & tjejer!
  • LKJ
    Anonym (.) skrev 2020-07-04 19:38:54 följande:

    Sexleksaker. Buttplugg. Pegging.


    Provat allt det utom pegging, inget någon av oss är intresserade av. Nu undrade jag mest vad man kunde göra i själva förspelet, för att "förföra" honom :) 
  • Öppenman

    Det bästa vore nog att säga det. Be honom lägga sig på rygg för du vill ta hand om honom. Hur du säger det beror på hur ni brukar vara med varandra...

  • LadyThunder
    LKJ skrev 2020-07-04 19:14:24 följande:
    Hallå! Ursäkta  långt inlägg :)  Behöver lite tips. Jag har en KK sen ca två år tillbaka, och sexet är riktigt bra. Vi provar nya saker, ställningar, leksaker och försöker krydda med sexiga underkläder och så vidare.  Han är oftast ganska dominant, vilket jag älskar. "Låter" alltid honom styra, då det är så vi båda tycker om det.  MEN! Jag har tänkt lite på det och jag hade verkligen velat överraska honom nästa gång han kommer hit, i alla fall under förspelet (sen under själva akten så gillar jag när han tar kommandot ;) ). Han kommer nästan alltid till mig då han inte bor ensam, och han "tar" mig alltid så fort han kommer innanför dörren i stort sett, men hade velat ligga steget före honom nästa gång.  Han har sagt att han inte gillar tanken på att bli bunden eller få ögonbindel (gillar inte jag heller, att bli fasthållen/stryptag t.ex. är okej men inte bunden) så något sånt tänker jag inte göra, men jag tänder otroligt mycket på tanken av att han får "se men inte röra" under förspelet. SÅ, till min fråga, eller förfrågan om tips, vad (gärna i detalj) ska jag göra när jag väl fått ner honom på sängen och förklarat att han får se men inte röra? Vad funkar för er? Killar vad tycker ni om när era tjejer/KKs gör när de tar kontrollen, och tjejer vad brukar ni göra med era killar/KKs?  Alla tips mottages varmt! Tack :) :) 

    Kul idé! Speciellt på en dominant man! Själv hade jag väl sett till att ha snygga underkläder, eller vad jag vet att HAN tycker är snyggt. Här funkar det när jag smeker migsjälv, antingen att han får bestämma var (muntligt) eller att jag frågar om han hade velat röra mig här, ta i mig här etc. Berättar hur det känns för mig och hur mycket skönare det hade varit med hans händer och så. Visa hur våt du är (hur kunde det bli så tokigt..?)
  • Mierdaz

    Späd ut ditt kiss med någon dricka som är hans favorit. 
    Eventuellt öl, med tanke på färgen. Nämn att du har varit snäll och köpt öl till honom från systemet. Att du har varit en duktig flicka.

    Vid rätt tillfälle under kvällen, berätta det för honom. 

    Får se hur han agerar efter den nyheten.

  • Anonym (Q)

    Bind ett björkris och viska i hans öra att du varit stygg.

Svar på tråden Tips tack, gärna från killar & tjejer!