• Anonym (M D)

Han bara drog...

Anonym (Ingensolefterregnmer) skrev 2020-07-05 17:17:04 följande:

Såklart att jag inte vill att han ska vara med mig om han inte vill ha mig mer. Längta efter det omöjliga har jag inte gjort - jag har bara försökt se om det gått att prova oss fram till det. Tex gått till stranden med alla barnen och det har gått bra då. Mest för att barnen faktiskt tycker att det är kul att hitta på något och vi får tillfälle att träffas lite "extra".

Såklart allt ställs på sin spets när barn blandas in, har upplevt stora problem med mitt exs nya familj och överväger nästan helt att bara bo själv med mina barn. Samboskap är inte min dröm. Jag är en empatisk och förstående person och inser att det inte är så enkelt som man önskar att det är. Ska man ändå kasta bort något fint? (som jag upplevt det)

Det gör ont och det kommer att göra ont det måste du gå genom , men kom ihåg att du hade ett Liv innan du träffade han !!!!!

Ibland om ngn försvinner ur våra liv betyder inte att de känslor kan inte ersättas tom till bätre menar du kärleksrelationer.

Du har nog blivit lite beroende av den mannen och oftast är det som gör att vi hamnar i all kaos och ser bara mörkt runt om.

Det är bara tid som hjälper dig genom detta kris och du själv. Va stark o tänk på dina barn
Svar på tråden Han bara drog...