• Anonym (Skrivit förr)

    Killar behöver input

    Hej därute,

    Har ältat ihjäl två av mina väninnor. Tankarna snurrar. Kanske finns någon vänlig själ, gärna manlig, som kan lyssna och ge råd...

    Haft en 20 år yngre kk i flera år. Av o till har han gått, men kommit åter. Han är snygg, har "hög status", många vänner och ett bra jobb. Han ville ha mig. En två barns mor. Ja bara för sex, men än då.... För ett halv år ca träffade han en jämnårig tjej och sa hej då till mig. Jag vart sårad och ledsen, men förstod självklart. Han är ung. Och jag "gammal" . Kom över honom efter några månader. Då dök han upp igen. Höjde mig till skyarna. Fast han fortfarande träffade tjejen. Vi sågs några gånger och hade kontakt. Han sa de inte direkt sagt de var ihop, men han trivdes. Han väntade på ett jobb utomlands och ville inte ta relationen steget längre. Coronan satte stopp för jobbet och han blev kvar i sin stad. Då sa han "Nu blir det inget mer". Han tänkte bli seriös med tjejen. Vi skulle vara vänner, men han bad mig hålla lite avstånd. Skulle höra av sig om det blev nån ändring. Fan!! Varför var jag så dum och tog emot honom igen när han har tjej...Varför kom han?? "Dröm att ha sex med mig" . Visst! Men mina känslor då??! Varför tänker en del killar inte? Ja jag visste han hade tjej. Jag visste förutsättningarna.

Svar på tråden Killar behöver input