• lilyteresa

killar som bett om nudes

Ja, som titeln lyder, jag är en tjej på 19 år som under en tid fått killar efter mig som bett om nudes, jag skickar såklart inga men jag kan samtidigt inte sluta undra hur de skulle tycka jag såg ut osv.

Så min fråga är ganska enkel, ska man svara eller ska man bara ignorera och byta samtalsämne eller ska man blockera?

• Svar på tråden killar som bett om nudes
  • Anonym (Anonym)
    lilyteresa skrev 2020-07-06 17:33:11 följande:

Ja, som titeln lyder, jag är en tjej på 19 år som under en tid fått killar efter mig som bett om nudes, jag skickar såklart inga men jag kan samtidigt inte sluta undra hur de skulle tycka jag såg ut osv.

Så min fråga är ganska enkel, ska man svara eller ska man bara ignorera och byta samtalsämne eller ska man blockera?

Man ska blockera, de vill bara ha runkbilder.
  • Anonym (Blocka)

Säger som de andra, blocka!

• Anonym (..)

Vill du skicka nudes? I så fall, bara gör det (men tänk på att anonymisera). I annat fall, säg nej, och tjatar de så att du upplever att det blir jobbigt, blocka.

• Anonym (Been there.. Done that..)

De vill ha bilder att runka till och ganska snart vill de ha fler bilder och grövre bilder (könet) och snart kommer begäran om korta videoklipp på när du smeker dig själv

Efter två personer som frågar om sånt kommer du känna dig oerhört smutsig...

Blocka!!

• Fjäril kär

Tänk på att en hel del killar inte är vad de utger sig för att vara.

Det kan vara Leif 56 år som frågar om bilder och du tror att han är 20 år och heter Linus....

• Fjäril kär

Tänk på att en hel del killar inte är vad de utger sig för att vara.

Det kan vara Leif 56 år som frågar om bilder och du tror att han är 20 år och heter Linus....

• Anonym (Fiona)

Jag skulle blocka för att jag är inte intresserad att skicka nudes till random killar online. Var det en kille som jag börjat dejta skulle frågan om nudes diskvalificera honom för mig. Är verkligen inte sugen på att ha en sån man i mitt liv.

• viseversa

Blocka alla äckel. Och nej du behöver inte främmande mäns godkännande för att veta att du duger. Dom är bara äckel med unken kvinnosyn och är inte värda din tid. 

• lilyteresa
    viseversa skrev 2020-07-06 19:08:17 följande:

Blocka alla äckel. Och nej du behöver inte främmande mäns godkännande för att veta att du duger. Dom är bara äckel med unken kvinnosyn och är inte värda din tid. 

det känns ju ändå lite förbjudet att faktiskt fråga om det också.
  • viseversa
    lilyteresa skrev 2020-07-06 21:23:27 följande:
    det känns ju ändå lite förbjudet att faktiskt fråga om det också.
    Som någon sa det kan vara en gammal 57 årig gubba som sitter och runkar till bilderna. DFom kan spridas vidare över nätet för alla att se.
  • Anonym (nja)
    lilyteresa skrev 2020-07-06 17:33:11 följande:

De bryr sig ju inte om att det är just du (vilket jag antar att du skulle vilja, om du skickade bilder) de vill bara ha nakenbilder på vem som helst.

jag skulle tvärsluta skriva med en sån person. 
Svar på tråden killar som bett om nudes