• Anonym (tellyouwhat)

Vilket är värst? (Åldersskillnad)

Såg en kvinna på 34 som söker män upp till 49 år.
    Det är nog ovanligt. Och lite konstigt.
    Vilket tycker du är värst, när det gäller åldersskillnader, och män vs kvinnor?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket är värst? (Åldersskillnad)
  • Physalis

Så länge den yngsta är minst 25 år så är det ingen fara alls åt något håll.

Korrekturläser som en kratta
  • Anonym (jo)

Män som söker äldre. Det är mest mot naturen och mest samhällsfarligt.

• Anonym (A)
    JonasSa skrev 2020-07-08 11:03:16 följande:
    Åldersskillnad är väll inte konstigt, är båda vuxna och vill så är det väll helt rätt. Vi är alla olika och söker olika saker, finns många preferenser.
    Håller med
  • Anonym (L)
    Anonym (Nån) skrev 2020-07-10 23:31:02 följande:

Män som söker yngre

Varför då? Är väl precis lika ?illa? om det är en kvinna som söker yngre? Eller är särbehandlar du?
  • Anonym (whatsup)

Roligt att läsa alla reaktioner på detta ämne. Jag tror det är helt naturligt att man både som man och kvinna attraheras av yngre partners. Den inre åldern tenderar att stanna av medan kroppen fortsätter att åldras och det är i regel den inre åldern som styr vad man attraheras av.
    Sen handlar det också om att känna sig bekväm och att man matchar varandra någorlunda både fysiskt och mentalt. En person som inte känner sig oattraktiv kommer sannolikt känna sig osäker och underlägsen med en partner som är och känner sig attraktiv. Det är iaf min tro.
    Jag har i stort sett alltid haft partners som är i min egen ålder eller några år yngre. Men nu 48 år träffade jag en älskarinna som är 22 år yngre. Hon är otroligt vacker och skulle kunna få vem som helst. Och vi har fantastisk sex.
    Jag trodde inte ens att detta var möjligt och ska därför inte uttala mig i trådskaparens fråga. Jag är bara glad att vi träffades och njuter av ruset

• Anonym (Omöjligt)
    Anonym (L) skrev 2020-07-11 14:07:22 följande:
    Varför då? Är väl precis lika ?illa? om det är en kvinna som söker yngre? 
    Det är omöjligt att en kvinna kring 30 40 ens skulle vilja träffa så pass unga killar som är 18-19 det händer inte 
  • KKarate

Sålänge man inte blockerar varandras livsmål så är inget av det fel. Livsmål t ex att skaffa barn. Det är helt fel att bli ihop med folk som t ex vill ha barn och själv inte vilja ha fler barn. Där i ligger felet och sjukligheten, för många ljuger ju för att dupera sina partners att ge upp livsmålet att skaffa barn. Det är det mest destruktiva.

Svar på tråden Vilket är värst? (Åldersskillnad)