Vilket är värst? (Åldersskillnad)
Såg en kvinna på 34 som söker män upp till 49 år.
Det är nog ovanligt. Och lite konstigt.
Vilket tycker du är värst, när det gäller åldersskillnader, och män vs kvinnor?
Såg en kvinna på 34 som söker män upp till 49 år.
Det är nog ovanligt. Och lite konstigt.
Vilket tycker du är värst, när det gäller åldersskillnader, och män vs kvinnor?
Kärringar som söker småpojkar är värst
I Gambia exempelvis går ju 75-åriga tanter runt men 20-åriga snubbar
Värst är ju ett konstigt uttryck. Opraktiskt med stor åldersskillnad om man tänker sig en varaktig relation, men för sex får väl var och en göra som de vill så länge alla är myndiga och samtyckande.
För egen del (kvinna, snart 50) vill jag helst ha en man i min ålder eller något äldre. Pojkar intresserar mig inte alls.
Jag kan inte välja ur den där omröstningen.
Rent generellt tycker jag 15 år är rätt mycket, oavsett vem som är äldst.
Någonstans 8-10 år går min min "smärtgräns" när jag tänker på sådana här saker. Jag känner folk som haft längre emellan, men de relationerna har alltid tagit slut efter ett tag, för att den som är yngre har velat bryta upp av olika skäl (då snackar vi 15-20 år mellan).
Sedan tycker jag det är stor skillnad på om det är en som är tex 40 + en som är 55 som möts, och om det är en som är 15 och en som är 30 som möts.
Män som söker betydligt äldre kvinnor. Antingen har de en konstig fetish (osannolikt), eller så är de totalt misslyckade och desperata (sannolikt).
Ser inte problemet så länge alla är vuxna och myndiga så finna väl inga bekymmer? Moral panik över ingenting!
Folk får väl göra som de vill så länge de är vuxna och överens.
Personligen håller jag mig till +- 5 års skillnad.
Kvinna, runt 55. Mitt senaste ex (tio års förhållande) är fyra år yngre.
Så länge alla inblandade är vuxna och vid sina sinnens fulla bruk förstår jag inte varför någon icke inblandad skulle ha en åsikt?
Folk får väl göra som de vill så länge de är vuxna och överens.
Personligen håller jag mig till +- 5 års skillnad.
Kvinna, runt 55. Mitt senaste ex (tio års förhållande) är fyra år yngre.