• Physalis

Reserv påförskolelärareprogrammet, finns det chans?

Jag tror du har stora chanser att komma in, men slösa inte bort din tid på att vänta. Om du står arbetslös till hösten så kan du söka jobb, rekryteringsprocesser tar ett tag så förhoppningsvis vet du om du kommit in innan du kommit så långt att du ska skriva på anställningsavtal. Då har du framtiden säkrad om du nu inte skulle komma in.

Korrekturläser som en kratta
  • Physalis
    Anonymsju skrev 2020-07-10 21:53:47 följande:

Grejen är att jag saknar utbildning i något, börjar jobba direkt efter studenten inom service branschen. Hyffsat lätt att få jobb inom det med erfarenhet, men jag vill inte alls jobba med det. Har enda sedan mammaledigheten för några år sedan och fram till nu tänkt så mycket på vad jag vill, och kommit fram till att jag vill arbeta med mindre barn. Så kommer jag inte in på utbildningen då vet jag som sagt inte alls vad jag ska göra. Jag kan ju jobba dom vikarare, men vill verkligen utbilda mig av flera anledningar.

Jag menar det som ett tips. Förhoppnings kommer du ju in. Men om du inte gör det, så har du påbörjat en process mot sysselsättning och försörjning.
    Korrekturläser som en kratta
Svar på tråden Reserv påförskolelärareprogrammet, finns det chans?