• Anonym (Älska)

    Vad vill han?

    Har en kollega som jag pratar en del med på Snapchat. Vi har träffats tre gånger. Två gånger har det slutat med sex. Vi pratar också väldigt mycket om allmänna saker och lär verkligen känna varandra. Vissa gånger pratar vi inte om sex alls. Vill han mer än bara sex?.

  • Svar på tråden Vad vill han?
  • Anonym (Älska)

    Vi pratar varje dag och ibland flera timmar. Han vill verkligen lära känna mig och frågar saker.

  • Anonym (Varför)
    Anonym (Älska) skrev 2020-07-10 20:26:02 följande:

    Vi pratar varje dag och ibland flera timmar. Han vill verkligen lära känna mig och frågar saker.


    Ja men då vill han väl mer då, så varför frågar du här?
  • Anonym (Älska)

    Vet inte känner mig osäker jag har svårt att läsa av killar

  • Sirpaaa
    Anonym (Älska) skrev 2020-07-10 20:26:02 följande:

    Vi pratar varje dag och ibland flera timmar. Han vill verkligen lära känna mig och frågar saker.


    Låter lovande ändå ???? ge det lite tid han kanske är blyg? Har ni pratat om förhållanden någonting mer allmänt?
  • Anonym (Älska)
    Sirpaaa skrev 2020-07-10 21:18:46 följande:

    Låter lovande ändå ???? ge det lite tid han kanske är blyg? Har ni pratat om förhållanden någonting mer allmänt?


    När vi träffas är han blyg. Ja vi har pratat lite han har aldrig haft ett förhållande förut.
  • Anonym (Älska)
    Sirpaaa skrev 2020-07-10 21:18:46 följande:

    Låter lovande ändå ???? ge det lite tid han kanske är blyg? Har ni pratat om förhållanden någonting mer allmänt?


    När vi träffas är han blyg. Ja vi har pratat lite han har aldrig haft ett förhållande förut.
  • Anonym (Älska)
    Sirpaaa skrev 2020-07-10 21:18:46 följande:

    Låter lovande ändå ???? ge det lite tid han kanske är blyg? Har ni pratat om förhållanden någonting mer allmänt?


    När vi träffas är han blyg. Ja vi har pratat lite han har aldrig haft ett förhållande förut.
  • Anonym (Älska)
    Sirpaaa skrev 2020-07-10 21:18:46 följande:

    Låter lovande ändå ???? ge det lite tid han kanske är blyg? Har ni pratat om förhållanden någonting mer allmänt?


    När vi träffas är han blyg. Ja vi har pratat lite han har aldrig haft ett förhållande förut.
  • Anonym (Älska)
    Sirpaaa skrev 2020-07-10 21:18:46 följande:

    Låter lovande ändå ???? ge det lite tid han kanske är blyg? Har ni pratat om förhållanden någonting mer allmänt?


    När vi träffas är han blyg. Ja vi har pratat lite han har aldrig haft ett förhållande förut.
  • Sirpaaa
    Anonym (Älska) skrev 2020-07-10 21:21:32 följande:

    När vi träffas är han blyg. Ja vi har pratat lite han har aldrig haft ett förhållande förut.


    Han gillar säkert dig och är säkert bara blyg. Han kanske inte riktigt vet hur han ska bete sig och ta upp det
  • Anonym (Älska)
    Sirpaaa skrev 2020-07-10 21:26:17 följande:

    Han gillar säkert dig och är säkert bara blyg. Han kanske inte riktigt vet hur han ska bete sig och ta upp det


    Han skickar flirtsmileys och pussemojis till mig när vi pratar
  • Sirpaaa

    [quote=80515729][quote-nick]Anonym (Älska) skrev 2020-07-10 21:28:27 följande:[/quote-nick]Han skickar flirtsmileys och pussemojis till mig när vi pratar[/quote

    Det låter som att han är intresserad. Svårt för mig såklart att säga som inte vet någonting men utifrån vad du berättar låter det så. Fortsätt ses så kommer det nog av sig själv.

  • Anonym (Älska)
    Sirpaaa skrev 2020-07-10 21:32:06 följande:

    [quote=80515729][quote-nick]Anonym (Älska) skrev 2020-07-10 21:28:27 följande:[/quote-nick]Han skickar flirtsmileys och pussemojis till mig när vi pratar[/quote

    Det låter som att han är intresserad. Svårt för mig såklart att säga som inte vet någonting men utifrån vad du berättar låter det så. Fortsätt ses så kommer det nog av sig själv.


    Ja då får jag ha tålamod. Hoppas att han är intresserad för jag gillar honom. Sist vi träffades så höll vi handen dock mitt iniativ.
  • Sirpaaa
    Anonym (Älska) skrev 2020-07-10 21:36:08 följande:

    Ja då får jag ha tålamod. Hoppas att han är intresserad för jag gillar honom. Sist vi träffades så höll vi handen dock mitt iniativ.


    Nån gång får väl snacket komma upp kanske... minns hade en kille jag var superkär i i flera år. Vi träffades och låg kanske tre gånger i veckan. Ingen av oss tog någonsin snacket... vi träffade också varandras vänner och sådant där. Hamna inte där bara haha... men det kommer nog lösa sig han är nog bara blyg.
  • Anonym (Älska)
    Sirpaaa skrev 2020-07-10 21:43:19 följande:

    Nån gång får väl snacket komma upp kanske... minns hade en kille jag var superkär i i flera år. Vi träffades och låg kanske tre gånger i veckan. Ingen av oss tog någonsin snacket... vi träffade också varandras vänner och sådant där. Hamna inte där bara haha... men det kommer nog lösa sig han är nog bara blyg.


    Jag får hoppas att han är blyg och försiktig
Svar på tråden Vad vill han?