• Anonym (Bilsnusk)

    Sex i bilen

    Vill överraska min kille å börja onanera i sätet bredvid när han kör,men hur tusan börjar man på ett bra sätt? ????

  • Svar på tråden Sex i bilen
  • Anonym (Dålig idé)

    Det är ingen bra idé, din kille kommer säkert att köra av vägen...

  • Anonym (Tuppis)

    Kör igång någon sexig låt först. Lägg sedan upp högra benet på instrumentbrädan och för vänstra så långt vänster der går...titta framåt hela tiden. Lägg vänstra handen på låret.... Smek dina bröst.... Ja sedan tror jag du vet hur du gillar.

    Det sexigaste är att du gör som du gillar och inte något tillgjort, var dig själv helt enkelt.

  • Lione81
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-07-14 09:56:59 följande:

    Kör igång någon sexig låt först. Lägg sedan upp högra benet på instrumentbrädan och för vänstra så långt vänster der går...titta framåt hela tiden. Lägg vänstra handen på låret.... Smek dina bröst.... Ja sedan tror jag du vet hur du gillar.

    Det sexigaste är att du gör som du gillar och inte något tillgjort, var dig själv helt enkelt.


    Jag förstår din tanke med ställningen.

    Säg att olyckan är framme. Krockkudden utlöser dig, då kommer hon att skada sig ordentligt i ansiktet.

    Det är av ren livsfara att ha båda el en fot på instrumentbrädan.
  • Anonym (Tråkmånsar)
    Anonym (Bilsnusk) skrev 2020-07-13 20:38:51 följande:

    Vill överraska min kille å börja onanera i sätet bredvid när han kör,men hur tusan börjar man på ett bra sätt? ????


    Jag älskar bilsex, bästa som finns och jag har gjort det en hel del...

    Min rekommendation är att lägga din hand på hans lår och sakta smeka, han kommer bli hård, sen sära på dina ben och en hand på honom och en på dig. Säg åt honom att hålla koll på vägen och sedan efter att ha plågat honom en stund så hade en avsugning, alternativt stanna någonstans och så kan jag lova dig att han kommer att ta dig hårt.

    Sånt där gör båda galna ;) ;) ;)
  • Anonym (pangboom)

    Såg en film där kvinnan sög av mannen som körde. De krockade.

  • Anonym (Tuppis)
    Lione81 skrev 2020-07-14 10:12:34 följande:

    Jag förstår din tanke med ställningen.

    Säg att olyckan är framme. Krockkudden utlöser dig, då kommer hon att skada sig ordentligt i ansiktet.

    Det är av ren livsfara att ha båda el en fot på instrumentbrädan.


    Ja det är väl den enda gången för tidig utlösning innebär livsfara?
  • Anonym (Galet)

    Folk får gärna ha sex i bilen, men låt för Guds skull bilen stå stilla under tiden ni har det.

  • Clark92

    Det kommer han att uppskatta, jag har blivit avsugen av min fru samtidigt som jag körde bilen, vi har även stannat vid en skogsväg  och haft sex i baksätet och på motorhuven.Den gången vi hade sex i baksätet, frugan låg i baksätet och jag stog utanför och knullade henne, det äkte sakta förbi ett annat par i en bil, vägen var ju dålig så dom såg lite så att säga :)
    Bjud på dig själv, välj en dag då du har tex kort tjol å utan trosor och som en annan skrev upp med ditt högra ben på instrumentbrädan, välj när han kör på en väg som inte är hårt trafikerad, strunta i om en eller kanske två andra bilister kan se er, kör på, men håll samtidigt ett litet öga på vägen så att det inte blir farligt.

    Du får jätte gärna hålla mig, oss upp daterade hur det går......
    Ps fler brudar skulle vara som min fru och dig.... Kram på dig!

  • Clark92
    Anonym (Bilsnusk) skrev 2020-07-13 20:38:51 följande:

    Vill överraska min kille å börja onanera i sätet bredvid när han kör,men hur tusan börjar man på ett bra sätt? ????


    Som sagt ta upp höger benet på instrumentbrädan och börja smeka dig, gör det skönt för dig, naturligt  inte överdrivet.
Svar på tråden Sex i bilen