• Erik79

    Fyrkant

    Har haft trekant några gånger med min fru och en kille till. Blev enormt upphetsad av att se henne njuta. Har några fantasier till, sex ihop med ett annat par, partnerbyte. Samt även med en kille till, som knullar både frun och mig.

    Nån med erfarenheter av nåt liknande?

  • Svar på tråden Fyrkant
  • Anonym ((Intressant))

    Jag skulle vilja ha lättare variant av fyrkant till att börja med. Att ha sex med min egen partner i samma rum med andra paret. Sen vid något annat tillfälle, om jag är riktigt kåt och relativt onykter, kan även tänka mig att prova suga av och/eller bli avsugen av en kille. Strapon eller kuk i röven skulle vara värt att prova en gång i livet. Men min fru kommer dessvärre aldrig att gå med på det. Hon är blyg av sig och dessutom ganska svartsjuk. Får nog nöja mig med mina fantasier.

  • Erik79
    Anonym ((Intressant)) skrev 2020-07-14 21:43:54 följande:

    Jag skulle vilja ha lättare variant av fyrkant till att börja med. Att ha sex med min egen partner i samma rum med andra paret. Sen vid något annat tillfälle, om jag är riktigt kåt och relativt onykter, kan även tänka mig att prova suga av och/eller bli avsugen av en kille. Strapon eller kuk i röven skulle vara värt att prova en gång i livet. Men min fru kommer dessvärre aldrig att gå med på det. Hon är blyg av sig och dessutom ganska svartsjuk. Får nog nöja mig med mina fantasier.


    Mmm, sex i samma rum skulle vara nice... Strapon eller kuk i röven skulle jag verkligen vilja prova
  • Erik79
    Hejhjälpmig skrev 2020-07-18 03:35:34 följande:

    Tre killar (mun, stjärten, fiffi) eller dubbel i fiffi plus rumpan ät intensivt. Älskar


    Den varianten låter härlig
  • Anonym (Kåt kvinna)

    Vad härligt det låter! Jag har knullat både kvinnor och män med strap. Svårslagen känsla.

  • Erik79
    Anonym (Kåt kvinna) skrev 2020-07-18 14:19:42 följande:

    Vad härligt det låter! Jag har knullat både kvinnor och män med strap. Svårslagen känsla.


    Ohh, bli knullad av en kvinna med strapon låter verkligen inte fel... Har provat frugans dildo några gånger, kommer nästan direkt, så jävla skönt!
  • Erik79
    ninjainthedark skrev 2020-07-19 04:24:05 följande:

    Har en gång som kille haft en 4kant med tre tjejer med strapon.


    Jasså? Det låter häftigt! Vad hände?

    Nyfiken...
  • Anonym (fjante)

    Cirkel då?
    Ni ligger i en cirkel-formation, eller cirkulerar.
    Fniss.

Svar på tråden Fyrkant