• Anonym (Elin)

    Snusk

    Varför ska jämt alla killar vara så jäkla snuskiga för? Alltid skriva snusk k om och gärna visa snuskbilder mm? Trött

  • Svar på tråden Snusk
  • Anonym (Fina)

    Kan du inte tänka dig att träffa fina blyga killar

  • Anonym (Elin)
    Anonym (Fina) skrev 2020-07-16 14:17:34 följande:

    Kan du inte tänka dig att träffa fina blyga killar


    Jag har aldrig träffat någon sådan! Eller som utger sig som blyg men sen visar det sig att de är som som är mest snuskiga
  • Anonym (Fina)
    Anonym (Elin) skrev 2020-07-16 14:22:40 följande:
    Jag har aldrig träffat någon sådan! Eller som utger sig som blyg men sen visar det sig att de är som som är mest snuskiga
    Du får leta efter trevliga fina killar det finns 
  • Anonym (Singelman43)
    Anonym (Elin) skrev 2020-07-16 14:22:40 följande:

    Jag har aldrig träffat någon sådan! Eller som utger sig som blyg men sen visar det sig att de är som som är mest snuskiga


    Låter som du haft otur..jag lovar snälla trevlig killar finns!
  • Anonym (Elin)
    Anonym (Singelman43) skrev 2020-07-16 21:21:41 följande:
    Låter som du haft otur..jag lovar snälla trevlig killar finns!
    Jasså, Vart?
  • Anonym (Lina)

    Jag har jättefina erfarenheter av blyga killar. De är kanske inte de manligaste men de jag haft har varit jättefina personer som visat mig respekt och bara en av dem

    skickade en bild på sitt organ när vi varit tillsammans ett tag. Men akta dig för de bittra männen som anser det är kvinnans fel att de inte träffat någon.

  • Anonym (Singelman43)
    Anonym (Elin) skrev 2020-07-16 21:25:06 följande:

    Jasså, Vart?


    Finns massa killar hä,r som är singlar som inte behöver snacka snusk ..jag är en av dem..tycker att sex är privat och det är något man delar mellan två människor, jag behöver inte ha en massa konstiga saker för mig för att ha sex!
  • Anonym (Singelman43)
    Anonym (Lina) skrev 2020-07-16 21:40:27 följande:

    Jag har jättefina erfarenheter av blyga killar. De är kanske inte de manligaste men de jag haft har varit jättefina personer som visat mig respekt och bara en av dem

    skickade en bild på sitt organ när vi varit tillsammans ett tag. Men akta dig för de bittra männen som anser det är kvinnans fel att de inte träffat någon.


    Ja det är de bittra som är de värsta , och det är väl dem som sitter och skickar könsbilder höger och vänster och inte förstår varför de hittar nån tjej!
Svar på tråden Snusk