Vem skriver först?
Ni har spanat in varann på dejtsajten.
Ni har båda foto.
Hon har ingen pres. Det har du.
Vem ska skriva?
Ni har spanat in varann på dejtsajten.
Ni har båda foto.
Hon har ingen pres. Det har du.
Vem ska skriva?
Det skulle inte fresta mig att försöka övertyga henne om att jag är en kille för henne.
Är jag inte redan tillräckligt intressant för henne, när jag både har bild och pres., då kan det kvitta.
Den som är intresserad skriver först såklart. Vad är det att dividera om? Om man av princip inte tänker vara den som skriver först så kan man ju inte sitta och gnälla att andra inte gör det. Är man intresserad men vägrar skriva först så är det ju ens egen förlust. Man kan ju inte sitta och tjura och inbilla sig att den som inte skriver först egentligen är jätteintresserad men vägrar skriva.
Den som är intresserad skriver först såklart. Vad är det att dividera om? Om man av princip inte tänker vara den som skriver först så kan man ju inte sitta och gnälla att andra inte gör det. Är man intresserad men vägrar skriva först så är det ju ens egen förlust. Man kan ju inte sitta och tjura och inbilla sig att den som inte skriver först egentligen är jätteintresserad men vägrar skriva.
Det tycker jag verkligen inte.
Men vi ska inte heller säga till män att de ska skriva till kvinnor, som KANSKE först då tycker att en man är intressant.
Jag förstår att det är svårt för kvinnor att sätta sig in i hur det är för män, men gör ett försök.
Du får höra att kvinnor visst skriver till er, OM de är intresserade.
Kvinnor får MASSOR av mejl. Det får inte män.
Du ska alltså konkurrera med flera hundra andra män. Och detta är bara EN kvinna, som alla dessa män skriver till.
Hon tyckte inte att du var tillräckligt intressant att skriva till när hon såg din pres.
Känner du dig sugen då att skicka iväg ett mejl till den kvinnan?