Inlägg från: Anonym (0987) |Visa alla inlägg
  • Anonym (0987)

Var kan man få göra en gynekologisk operation...?

Varför vill du göra en laparaskopi om inte läkarna tycker det behövs?

• Anonym (0987)
    Anonym (Hopplöst) skrev 2020-07-21 12:02:14 följande:

Självklart finns det medicinska skäl och en orsak men jag tänker som sagt inte skriva det i tråden. Jag kommer inte svara mer på inlägg från nyfikna människor som bara vill veta min anledning och orsak utan jag tar tacksamt emot svar från någon som har någon läkare/mottagning att rekommendera.

Varför blir du då nekad?
  • Anonym (0987)
    Anonym (Anna) skrev 2020-07-22 02:54:57 följande:

Du dissade mitt första inlägg, men det är ändå till Carlanderska du vänder dig.

"Som enda privata kvinnoklinik i Sverige kan vi både på Carlakliniken Sophiahemmet i Stockholm och Carlakliniken Carlanderska i Göteborg erbjuda ett fullständigt operativt utbud. Vi utför alla typer av gynekologiska operationer ? både dagkirurgiska ingrepp och större operationer som kräver övernattning.

Vår ambition är att ge dig förstklassig vård och ett varmt och professionellt bemötande. Vi har korta väntetider och stor flexibilitet. Hos oss kan du opereras om du har en privat- eller företagsansluten vårdförsäkring. Du kan även välja att betala privat".

Som enda privata kvinnoklinik i Sverige kan vi både på Carlakliniken Sophiahemmet i Stockholm och Carlakliniken Carlanderska i Göteborg erbjuda ett fullständigt operativt utbud. Vi utför alla typer av gynekologiska operationer ? både dagkirurgiska ingrepp och större operationer som kräver övernattning.

Vår ambition är att ge dig förstklassig vård och ett varmt och professionellt bemötande. Vi har korta väntetider och stor flexibilitet. Hos oss kan du opereras om du har en privat- eller företagsansluten vårdförsäkring. Du kan även välja att betala privat.

Inte heller dessa utför en laparaskopi som inte anses nödvändig.
Svar på tråden Var kan man få göra en gynekologisk operation...?