• Anonym (anonym)

    förnedrad

    hej  jag heter Stefan och jag jobbar som nakenmodell för konst och foto men jag säljer också sex till mestadels män.
    jag ställer upp på alla typer av nakenbilder och det var en kille som ville ha en lite annorlunda bild 
    han ville att jag skulle stå naken vid en väg och lifta och ha en skylt på mig där det stod att jag var ett bögfnask och om jag får åka med så får ni knulla mig.
    han lovade att inte lägga ut bilden på nätet men det gjorde han 
    jag var väl dum som ställde upp men gjort är gjort men jag undrar om jag kan anmäla honom?   jag ställde ju ändå upp på bilden frivilligt 
    tacksam för svar
  • Svar på tråden förnedrad
  • Kråkungen
    Anonym (anonym) skrev 2020-07-21 19:50:25 följande:
    hej  jag heter Stefan och jag jobbar som nakenmodell för konst och foto men jag säljer också sex till mestadels män.
    jag ställer upp på alla typer av nakenbilder och det var en kille som ville ha en lite annorlunda bild 
    han ville att jag skulle stå naken vid en väg och lifta och ha en skylt på mig där det stod att jag var ett bögfnask och om jag får åka med så får ni knulla mig.
    han lovade att inte lägga ut bilden på nätet men det gjorde han 
    jag var väl dum som ställde upp men gjort är gjort men jag undrar om jag kan anmäla honom?   jag ställde ju ändå upp på bilden frivilligt 
    tacksam för svar
    Fy fan vad vidrigt gjort!! Jävla äckel det finns. I alla fall. JA: du kan absolut anmäla aset (och jag tycker verkligen att du ska det också!); det är brottsligt att lägga ut bilder som kan anses kränkande utan samtycke. Att du gick med på att han tog bilden har absolut ingenting med saken att göra. 

    Massor av styrka Hjärta
  • Anonym (anonym)

    jag tycker nog ändå att du till viss del får skylla dig själv
    varför är du prostituerad?

  • Anonym (...)
    Anonym (anonym) skrev 2020-07-26 18:35:23 följande:

    jag tycker nog ändå att du till viss del får skylla dig själv
    varför är du prostituerad?


    Du inser att det står "trådstartaren" under ditt inlägg va?
Svar på tråden förnedrad