• LMBK

Oj då. Oväntad skilsmässa.

Det är något i det här som påminner om min situation. Jag blev oväntat attackerad av min partner nu i söndags, jag sade att jag var skeptisk till hens kraftiga svartsjuka, rätt som det var fick jag från ingenstans ett stenhårt knytnävsslag i ansiktet och blev sedan jagad genom min lägenhet. När hen till slut var ute ur lägenheten låste jag illa kvickt och ringde polisen.

Exet har också precis som din man en vana att släppa all kontroll och gå riktigt lågt vid gräl, inget är heligt. Nu är vi ju historia efter attacken men om jag var du så hade jag tagit det mkt försiktigt och garderat mig på alla sätt. Alla människor beter sig inte normalt vilket är svårt att ta in men så är det. Det här exet har också varit världens snällaste vilket gör det så svårt att förstå.

Var rädd om dig...jag tänkte själv på Wilmafallet och att hon helt säkert med kände sig trygg med sin mördare, precis som jag gjorde innan mitt ex attack. Usch.

• LMBK
    Anonym (...) skrev 2020-07-29 13:57:05 följande:
    Vad handlade svartsjukan om? För om det handlade om att du upprepade ggr varit otrogen efter att ha lurat i hen att det aldrig ska hända igen, så kan jag delvis förstå att en annars snäll person tappar det tillslut..
    Svartsjukan gällde ingenting, hens misstankar om att jag träffar andra bakom ryggen. Grundlösa misstankar alltså, jag har aldrig varit otrogen på något vis, skulle aldrig någonsin vara det. Men även om jag hade varit det så finns det aldrig någon ursäkt för att slå ett stenhårt knytnävsslag helt oprovocerat i någons ansikte. Det finns dom som har dött av sånt, nu har jag snygg blåtira och smärta i ansiktet "bara" så det är nästan ingenting turligt nog. Men inombords känns det gräsligt.
Svar på tråden Oj då. Oväntad skilsmässa.