• schulia1

BIM 10/8, låt oss följas åt

Hej på er ??

Vore kul om vi är fler med BIM runt samma datum som kan föjas åt ????

30 år Skövde-tjej och är inne på andra försöket mot ett syskon. Har använt mig av ägglossningstickor där jag fick tydliga utslag nu senast.

Skriv gärna er ålder, vilket försök ni är inne på, om ni väntar första barnet eller syskon och gärna vart ni bor.

• Svar på tråden BIM 10/8, låt oss följas åt
  • Trean2021

Mitt test var negativt så det tog sig inte denna månad heller :( bara invänta mensen nu och se om vi ens ska försöka igen, känner mig så uppgiven just nu

• odlarmamman
    Trean2021 skrev 2020-08-04 06:33:39 följande:

Mitt test var negativt så det tog sig inte denna månad heller :( bara invänta mensen nu och se om vi ens ska försöka igen, känner mig så uppgiven just nu

Håller tummarna att det bara var för tidigt <3
  • odlarmamman
    Trean2021 skrev 2020-08-04 06:09:09 följande:

Frågan är ju om det är möjligt för dig att vänta tills torsdag, särskilt om du tycker dig ana ett streck! Jag tycker du kan prova igen imorgon om du får en liten längre natt. Eller tror du att du har ro nog i kroppen att vänta till torsdag?

Ja vi får se hur jag gör, kanske det blir imorgon ändå. Men jag kanske kan hålla mig ändå.
  • Norrlänning86

Fick mens nu på morgonen. :(

Så nytt försök i september och hoppas på tredje gången gillt!

Lycka till allihopa! :)

• Trean2021
    odlarmamman skrev 2020-08-04 07:02:38 följande:

Ja vi får se hur jag gör, kanske det blir imorgon ändå. Men jag kanske kan hålla mig ändå.

Du får hålla oss uppdaterade om hur det blir :)
  • Trean2021

Skulle slänga testet nu och så då ett streck. Men det är ju en timme sedan jag tog det. Hur tycker ni jag ska förhålla mig? Har bara ett test kvar och det är ett vanligt test.

• Eveelina89
    Trean2021 skrev 2020-08-04 07:41:21 följande:

Skulle slänga testet nu och så då ett streck. Men det är ju en timme sedan jag tog det. Hur tycker ni jag ska förhålla mig? Har bara ett test kvar och det är ett vanligt test.

Sådär var det för mig igår, eller det kom ett streck men det blev mycket tydligare efter en stund! Idag tog jag en ?vanlig? sticka och fick även där ett svagt plus på morgonen, fick inte det igår! :)

Jag ser ett streck! Ta ett nytt imorgon bitti? : )
  • Trean2021
    Eveelina89 skrev 2020-08-04 07:45:53 följande:

Sådär var det för mig igår, eller det kom ett streck men det blev mycket tydligare efter en stund! Idag tog jag en ?vanlig? sticka och fick även där ett svagt plus på morgonen, fick inte det igår! :)

Jag ser ett streck! Ta ett nytt imorgon bitti? : )

Ok! Jag tyckte det såg negativt ut när jag kollade efter 3 minuter och då la jag bort det och gjorde annat sen skulle jag slänga den en timme senare och då såg jag det här. Strecket är tydligare IRL. Jag har bara ett test så det är om jag ska ta imorgon igen eller hålla mig till torsdag..

Men du ger mig lite hopp i alla fall :)
  • mkess

Hej! Vi planerar inte fler barn men fick en blödning förra veckan som var misstänkt lik en nidblödning, så hänger på här jag också! Mått småilla i flera dagar nu men vågar inte säga någonting till min man och riskera att ge honom en hjärtattack ifall det nu inte är någonting (vilket det förmodligen inte är!). :O

• Maramba

Jag fick ett svagt men tydligt plus på stickan nu imorse.

Höll på att svimma av glädje men sen har jag tagit fyra andra test på samma urin för att bekräfta och alla är negativa så nu vet jag inte alls vad jag ska tro. Eller jag vet inte om dom är helt negativa eller om det är suuupersvaga streck på dom.

Har ni någonsin varit med om liknande?

Svar på tråden BIM 10/8, låt oss följas åt