• Anonym (Ewa)

    Min man älskar när jag använder dildon

    Min man köpte nyligen hem en dildo. Enligt honom är den 23 centimeter och vi har använt den några ggr under förspelet och under självaste sexet.

    Till en början kändes det lite konstigt men jag har börjat uppskatta den mer och mer. Den är ganska skön men självklart slår den inte en riktig kuk.

    Jag tycker att det är lite lustigt att han tänder så otroligt mycket av att se mig använda dildon. Han blir helt till sig när jag suger den (känns faktiskt lite dumt) och älskar se mig ta den. Speciellt vill han se mig ta hela dildon i mig. Den är lite stor och det gör lite ont om han inte har värmt upp mig ordentligt.

    Nån annan som varit med om liknande? Varför tänder min man så mycket på att se mig suga dildon och knulla dildon?

    Tacksam för svar och era tankar.

  • Svar på tråden Min man älskar när jag använder dildon
  • Asiaten87
    Anonym (Ewa) skrev 2020-08-02 13:14:51 följande:

    Jag är glad över att min man inte är ensam. Känns nästan lite perverst. Min man gillar att se mig suga dildon samtidigt som han tar mig. Eller tvärtom, att jag tar dildon samtidigt som jag suger av honom.

    Från början var jag lite skeptisk till dildon men den har faktiskt kryddat till vårt sexliv sen vi började använda den. Nu pratar han om att köpa en ännu större, hahaha. :)


    Jag är också skeptiskt till dildon i början men det här som er kryddat till vårt sexliv så han har redan beställt o fått hem den andra dildon.:)
  • Lione81
    Anonym (Ewa) skrev 2020-08-01 22:14:12 följande:

    Det låter mer som att det är din fantasi.

    Jag och min man har börjat använda en dildo när vi har sex. Det är en extra krydda i tillvaron och det känns lite busigt.

    Men några förverkliganden av sexfantasier har ej kommit på tals. Än iallafall. :)


    Det skulle vara min fantasi om jag är den som vill hjälpa en annan mans dröm att ha sex med hans kvinna.

    Jag skulle aldrig vilja se min kvinna ha sex med en annan man.

    Jag skulle absolut ha ställt upp!
  • Anonym (Dildo)

    Så länge ni båda är nöjda är det ju inget problem, men du ska ju inte använda den på ett sätt som gör ont för dig. Där behöver du signalera till din man att han måste hjälpa dig.

  • HasseA

    Jag tror de flesta killar gillar att se sin partner smeka sig själv. Och då gillar många att se henne leka med en dildo också. Och att se att hon "blir så kåt" att hon till och med suger på en dildo under tiden, uppskattas väl då också av många (det är inget jag själv reagerar så mycket på, det sista).

    Jag tror det i mångt och mycket handlar om att kvinnan verkligen är aktiv när hon gör de här sakerna. Att hon "tar för sig", att hon vill njuta, och vågar visa att hon är kåt. Min rätt ringa erfarenhet av olika kvinnor, säger mig ändå att många kvinnor aldrig skulle göra något av detta. Man har bra sex, visst, absolut - men inte speciellt "ohämmat" eller vilt, liksom. Det tror jag många män vill ha, och se på.


  • villhatrekant

    Jag och min fru brukar leka med dildos när vi har sex - hon tycker det är skönt att smeka sig med den (gärna en vibrerande dildo) men också upphetsande att jag tycker det är så upphetsande att se henne med en realistisk dildo. Som mitt nick antyder fantiserar jag ofta om att se henne ha sex med en annan, så att hon leer med en dildo känns som en light-variant av det.. förbjudet och spännande och skönt att se henne njuta utan att behöva distraheras av min egen njutning och orgasm. Jag gillar särskilt när hon för in den men tyvärr gillar hon inte det, tycker det gör ont om hon inte är väldigt upphetsad (trots glidmedel). Så jag förstår precis hur din man tänker...

  • Kungsbackakillen73a

    Jag har erfarenhet av att tillsammans med olika kvinnor använda dildos. Så otroligt skönt att se och uppleva en kvinna njuta till max. De har verkligen älskat detta. Men min erfarenhet är att kvinnor blir mer ohämmade, prestigelösa, avslappnade och äventyrliga när de blir över 40. Sex är ljuvligt på så sätt att det är så varierande.

  • Anonym (Ewa)
    villhatrekant skrev 2020-08-04 16:05:55 följande:

    Jag och min fru brukar leka med dildos när vi har sex - hon tycker det är skönt att smeka sig med den (gärna en vibrerande dildo) men också upphetsande att jag tycker det är så upphetsande att se henne med en realistisk dildo. Som mitt nick antyder fantiserar jag ofta om att se henne ha sex med en annan, så att hon leer med en dildo känns som en light-variant av det.. förbjudet och spännande och skönt att se henne njuta utan att behöva distraheras av min egen njutning och orgasm. Jag gillar särskilt när hon för in den men tyvärr gillar hon inte det, tycker det gör ont om hon inte är väldigt upphetsad (trots glidmedel). Så jag förstår precis hur din man tänker...


    Haha, tack för att du delade dina tankar. Egentligen är det lustigt hur ni män tänker. Hur kan ni gå igång så mycket på att se en sak, ett föremål av silikon och gummi, gå in i en kvinnas fitta?

    Men jag klagar inte. Min man blir kåt av det och vi njuter tillsammans så jag antar att det bara är att fortsätta leka. :)
  • villhatrekant
    Anonym (Ewa) skrev 2020-08-04 17:58:56 följande:

    Haha, tack för att du delade dina tankar. Egentligen är det lustigt hur ni män tänker. Hur kan ni gå igång så mycket på att se en sak, ett föremål av silikon och gummi, gå in i en kvinnas fitta?

    Men jag klagar inte. Min man blir kåt av det och vi njuter tillsammans så jag antar att det bara är att fortsätta leka. :)


    Det finns inget mer upphetsande än att se min fru njuta, det ger mig nästan mer tillfredsställelse än min egen njutning. Att dildon är av plast och gummi är i det sammanhanget ointressant. Sen fantiserar jag ju om att se henne ha sex med en annan man och att se henne föra in en realistisk dildo i fittan förstärker den fantasin visuellt något enormt. Samtidigt är det mycket mindre känslomässiga komplikationer med att hon får orgasm av en dildo än av en annan man, så att den är av gummi och inte en riktig kuk är en ok kompromiss för mig... Men min fru är nog som du, gillar att jag blir upphetsad av att se henne leka och det tänder henne i sin tur.
  • Anonym (mannen)
    Anonym (Ewa) skrev 2020-08-04 17:58:56 följande:
    Haha, tack för att du delade dina tankar. Egentligen är det lustigt hur ni män tänker. Hur kan ni gå igång så mycket på att se en sak, ett föremål av silikon och gummi, gå in i en kvinnas fitta?

    Men jag klagar inte. Min man blir kåt av det och vi njuter tillsammans så jag antar att det bara är att fortsätta leka. :)
    Önskar hustrun tänkte mer som du, hon vägrar att använda dildos, vibratorer eller what ever spelar ingen roll om det är själv eller tillsammans med mig.
  • Kungsbackakillen73a
    Anonym (mannen) skrev 2020-08-05 09:09:32 följande:

    Önskar hustrun tänkte mer som du, hon vägrar att använda dildos, vibratorer eller what ever spelar ingen roll om det är själv eller tillsammans med mig.


    Har hon sagt varför hon vägrar testa? Om man älskar varandra så vill man väl bidra till att utveckla kärlekslivet och relationen. Jag vet många tjejer som tycker det är helt fantastiskt. Om hon inte gillar så har ni åtminstone testat.
Svar på tråden Min man älskar när jag använder dildon