• Anonym (????)

    Om en kille är intresserad kommer han göra något åt det?

    Ja eller nej? Kan man anta han inte är intresserad om han inte gör ett move ?

  • Svar på tråden Om en kille är intresserad kommer han göra något åt det?
  • Anonym (Blyger)
    Anonym (????) skrev 2020-08-01 11:54:57 följande:

    Ja eller nej? Kan man anta han inte är intresserad om han inte gör ett move ?


    Kan kan var superintresserad men lite för blyg. Är du intresserad kan ju du göra ett move!


  • Anonym (Blyger)
    Anonym (Blyger) skrev 2020-08-01 11:58:40 följande:
    Kan kan ...
    "Han kan" ska det stå.
  • Fjäril kär

    Beror ju på..

    Är han blyg, osäker, dåligt självförtroende tex så kanske han behöver lite hjälp för att kunna visa sitt intresse. Vet du att han är intresserad av dig så kan ju du göra något åt det.

    Finns det kanske skäl till att han inte visar ett intresse tex för att nån av er är upptagen med annan partner, ni är kollegor, nån har chefsposition, eller annat så kommer nog inte han göra något åt det. Se men inte röra

  • Anonym (Oftast)

    Jag tror att folk kan vara intresserade utan att visa det, men INTE TILLRÄCKLIGT! Något står i vägen och sånt bådar aldrig gott, alternativt att det är en väldigt blyg och osäker man, och såna bådar sällan heller gott. Att inte våga visa känslor eller ta initiativ när man vill ha något är en dålig egenskap.

    Sen måste man ju ta sitt eget beteende i anspråk och analysera om man kanske varit otydlig osv? Men min erfarenhet är att intresserade killar blir nästintill besatta och kan liksom inte låta bli. Är du osäker kan du ju alltid fråga, men risken att få ett nej finns ju alltid då.

  • Anonym (????)

    Han är blyg har jag hört inte haft så många tjejer tidigare. Men är också blyg. Ingen bra kombination.

  • Anonym (Blyger)
    Anonym (????) skrev 2020-08-01 12:19:26 följande:

    Han är blyg har jag hört inte haft så många tjejer tidigare. Men är också blyg. Ingen bra kombination.


    Det fixar ni!

  • Anonym (fjärilvingad)
    Fjäril kär skrev 2020-08-01 12:09:20 följande:

    Beror ju på..


    Hur hon är klädd kanske? Om hon är uppklädd och tillfixad, då borde det ringa klockor hos honom.
    Då borde han kunna tänka själv och fatta att hon är ute efter sex.
  • Anonym (Nej)

    För att svara på rubriken, nej inte nödvändtigtvis. Finns ju blyga män också. Min man hade varit intresserad av mig ett tag, men trodde inte att det var ömsesidigt. Men det var det och det var jag som tog steget. Kan du inte göra det också?

  • Anonym (N)
    Anonym (????) skrev 2020-08-01 12:19:26 följande:

    Han är blyg har jag hört inte haft så många tjejer tidigare. Men är också blyg. Ingen bra kombination.


    Då får du våga. För problemet är att blyga killar sätter sig lite vid sidan av och vågar inte visa intresse. Eller så gör de det väldigt diskret.

    Men är du intresserad så fråga om en fika, eller en drink?
  • Anonym (fjärilvingad)
    Anonym (N) skrev 2020-08-01 14:03:38 följande:
    Då får du våga. För problemet är att blyga killar sätter sig lite vid sidan av och vågar inte visa intresse. Eller så gör de det väldigt diskret.
    Subtila signaler. Som kvinnor använder.
    Visst är det lätt att läsa av sånt Kyss
Svar på tråden Om en kille är intresserad kommer han göra något åt det?