• Annita

Orolig över vad som händer

Konstigt att det skulle vara en så krånglig procedur att berätta om dig för exet. Är han verkligen över henne? Hade ingen av de gemensamma vännerna ens nämnt dig för henne? Vill inte sätta griller i huvudet på dig men det var en ganska udda situation, det skulle nog de flesta ha tyckt. Vad han än tror.

Vem var det som dog? Kan det ha fått honom att fundera på det förgångna?

• Annita
    Anonym (Mhm) skrev 2020-08-04 16:49:00 följande:

Ja, det är ingen idé att spekulera i onödan. Ikväll vet du hur det blir. Kan dock vara idé att fundera på om du själv vill vara kvar i förhållandet om nu han vill fortsätta.

Håller med. Det är inte bara han som ska bestämma sig.
  • Annita
    Anonym (förvirrad) skrev 2020-08-04 19:38:32 följande:

Inte hört något om när ikväll...bara en snap om att han tränar nu.
    Så får väl gissa att han kommer sent som vanligt...tråkigt att han inte ens kollar med mig.

Så respektlöst, skickar budskapet att ert förhållande är på hans villkor och att han förväntar sig att du ska sitta och vänta tills han behagar dyka upp. "Som vanligt", skriver du, det låter inte bra. Han prioriterar alltså träning före att reda ut saker med dig?

Jag tycker inte att du ska gå med på att prata om en massa detaljer, för då är risken att han tar över och manipulerar dig att tro att du är kontrollerande och svartsjuk, när du faktiskt har reagerat sunt på något som verkar ganska konstigt.

Är ni ett par eller inte, hur ser han på det? Tvekar han så slösar du ju din tid.
  • Annita
    Anonym (förvirrad) skrev 2020-08-05 20:18:07 följande:

Hmm... Så sitter man här andra kvällen och har inte hört något..

Senast aktiv för 30min sedan..kunde ju ha skrivit så jag har någon som helst aning..Känner mig återigen så dum.

Hur kan en människa bara total förändras till så obrydd? Förstår om jag hade varit otrogen eller gjort något annat vidrigt..men va fan?

Fy fasen. Kan du inte skriva till honom att nu kan det kvitta? Eller hur känner du för honom nu?
  • Annita

Till och med hans mamma tyckte med andra ord att han betedde sig svinigt när han åkte hem och bodde hos exet?!

Jag tror fortfarande att det rev upp saker och ting när han var där och att han inte är över henne. Men det spelar större roll att han beter sig så skumt och omoget nu.

• Annita

Förstår att det känns tråkigt att det blev så konstigt helt plötsligt :/

Starkt av dig att ta bort honom från Snapchat, helt rätt.

Svar på tråden Orolig över vad som händer