IVF hösten/vintern 2020
Nu har jag satt in en blastocyst (6dagars), så nu börjar väntan.. 3 timmar hittills, haha
Detta är min 5e insättning i ordningen. Nu ska det gå :)
Nu har jag satt in en blastocyst (6dagars), så nu börjar väntan.. 3 timmar hittills, haha
Detta är min 5e insättning i ordningen. Nu ska det gå :)
Nej inget tidigt test på sagd testdag.
Ja morgonurin
Ja de kan den.
Jag har bestämt mig för att fortsätta behandling ett par dar till sen testa på nytt. Känns det ftf på samma sätt och ingen blödning . Blir det då negativt ska jag gå och ta ett blodprov.
Läste gammla rön 18 dagar så kör på det.
Spelar inte så stor roll om det är negativt då ett par dagar mer eller mindre då man måste gå en naturlig menscykel emellan ändå..
Hej! Jag är ny här. Vi är inne på vårt först IVF försök just nu. Har era läkare sagt något om graviditet och covid? Jag känner mig lite orolig för att covid ska kunna skada embryot eller fostret. Börjar närma sig att vi ska få vaccin på jobbet så funderar på om jag ska vänta med återföring :( Hur resonerar ni?
Hej igen alla glada. Här är jag inne på 6e veckan utan mens efter Ma.. Börjar bli något frustrerande att inte komma framåt. Samtidigt är jag lite rädd för ny insättning men vad ska man göra.. De finns ju bara 2 vägar i detta fallet.. :/
Tack <3 Hur mår du?
Jaa men man funderar ju på varför.. Det är ju en hopplös känsla dessutom att inte ha en aning om när den kommer. Inga tecken än heller, blir så frustrerad.. Vill ju göra en ny insöttnindgng, en 4e blasto..
Hej ja en kvar i frysen sen ett till ivf försök via landstinget. Så detta jag nu ev ruvar på är 5 insättningen inom loppet av ett år typ.
Hej haft ett missfall v6 konstaterad graviditet på ul v8.
Sedan ett missfall fera år före det utom ivf ej konstaterad grav före men då kom det ut delar..
Sedan nu sist tror jag fostersäck kom ut efter jag slutade min kur..
Jag förstår det, heja heja! Spännande att se hur det ser ut på fredag och om du får tid gör ägguttag då :)
Hej jo de säger det på kliniken att det är positivt att jag blivit gravid konstaterat åtminstone 1 gång. Då är chansen stor att jag lyckas igen, sen handlar det bara om att det ska gå hela vägen.
Ja hoppas så, sitter och ritar på en planlösning då vi ska bygga hus. Vi har ritat in 2 barnrum så det är planen på ett eller annat sätt