Clemmentina skrev 2021-01-29 18:02:39 följande:
Härligt att höra! Tror det är jättebra att den börjat ta sig ur sitt skal. :) Nu får du ha en lugn och avkopplande helg med lagom aktivitet så håller vi tummarna för att den fäster inom kort. Lugna promenader och meditation kan jag rekommendera! Skönt med ledig vecka! Planen för nästa försök är att starta med Menopur i början av mars. Sen kommer det bli icsi som sist trots att sambons simmare är bra. Ja tyvärr har kliniken mindre verksamhet just nu på grund av Covid och när vi gjorde preliminär planering häromveckan var det nästan fullbokat med äggplock fram till påsk. Det är segt att vänta även om tiden faktiskt går ganska fort. När har du testdag? Kommer du att tjuvtesta?
Tack! Det låter bra att ni dels får menopur men även ICSI, det gjorde stor skillnad för oss.
Segt att coronan ställer till det, på kliniken där jag går har vi varit förskonade, jag har bara blivit nekad en gång för att det var fullt men då fick jag förtur månaden därpå. Och så julstängt och sommarstängt på det...långa ledtider som sagt. Hur lång tid sammanlagt har ni hållit på med IVFen? Vi är snart inne på 1år.
Jag har inte tittat på brevet där det står om testdag, men jag tror att hon sa 12e eller 14e februari. Jag har aldrig kommit till testdag, mensen har dykt upp över en vecka tidigare. Jag kommer definitivt tjuvtesta, jag har redan börjat testa för att se att ovitrellen försvinner ur kroppen :)