Inalina skrev 2021-02-10 11:07:15 följande:
jag förstår, jag och min man försökte i 5 år utan ett plus på stickan och innan vi bestämde oss för IVF. jag fick ett tidigt missfall på andra insättningen och jag fick min dotter på 3:e insättningen 2019, när de satte tillbaka de 2 sista vi hade i frysen.
Vi försöker med syskonförsök nu och jag ska börja med helt ny behandling. Vi känner oss oerhört tacksamma att vi har lyckats få ett barn via IVF, det finns ju inga garantier men vi ville försöka få ett syskon till henne innan vi blir alldeles för gamla.
Jag hoppas det ska gå bra för dig, har du hyfsat regelbunden mens så du vet ungefär när den kommer?
Lutinus tror jag man börjar ta efter FET så att man ska ha ordentligt med progesteron i kroppen så att ägget ska vilja fästa etc..
Ja, min mens har alltid varit regelbunden, men lutinus har dom sagt att jag inte behöver ta, så de är väl kanske bra..
Får ni bekosta detta syskonförsöket själva nu då?
Vi har inte ens fått vårt första, men vi har alltid drömt om 2, så vi hoppas ju. Satte ni in två ägg samtidigt de sista? Så skönt att ändå lyckas med ett, jag hoppas med så innerligt att det tar sig för oss snart.