Dhalia skrev 2021-01-10 09:29:06 följande:
Okej va bra kan ja lugna mig med de :)
Va skönt att veta lite datum när saker ska hända ändå. Håller tummarna för er. Vi får se när vi kommer igång då nu när dem hade standby.
Ja, många av oss får ju vänta lite iom coronatider. Men det löser sig och i femårsperspektiv är det mindre viktigt. Jag hoppas vi båda väntar barn innan sommaren :).
Clemmentina skrev 2021-01-09 08:51:51 följande:
Skönt att höra att det gick bra med hyston och att du slipper äta en massa Progynon utan får Provera istället. Kommer inte behöva skrapning...det var snarare tal om cellgifter men det ville jag inte ta. Hoppas på start i februari/mars. Har ju börjat med fler tillskott så det känns ju bra att hinna äta de lite längre. Hoppas du inte känner av hyston! :)
Clemmentina, ger de inte dig bara cytotec? Eller är det det som du menar med cellgifter? Det är bra att få bort resterna inom en rimlig tid, annars riskerar man inflammationer. Och så kan ju en rest sitta fast så hårt att den inte kan komma ut av sig självt. Så var det för mig, hade en ingående blodåder som höll den kvar. Visserligen var jag i vecka 17.