Grustradgarden skrev 2020-09-18 08:22:25 följande:
Heej :) tackar som frågar. jag vet inte riktigt hur det går... har inga särskilda symptom (endast ömma bröst under delar av dagen). Mitt pucko har tagit cb digital med veckoindikator i 5+1 och 5+3 (idag) och det visar bara 2-3. :( känner mig helt ruvad på konfekten! Haft lite brunt och rosa på pappret för typ en vecka sedan, men jag tror det var av lutinus. Jag har skrivit både till min vc och Sahlgrenska nu att jag gärna vill ta hcg-prov... denna oro! Och att tiden går så långsamt...
Hur går det själv? Har du uttalade symptom? När har du nästa viktiga datum? Kram tillbaka!
Ungefär samma för mig! Ömma bröst ibland om jag verkligen känner efter, men inte alls lika mycket som jag haft tidigare när jag plussat, det kan ju säkert variera men såklart ngt som ligger där i bakhuvudet och gnager.
Hahah, jag gjorde exakt samma sak och tog samma test 4+4 visade den 2-3 v vilket jag tycker borde stämma med insättning minus 5 dagar (då jag hade ägglossning). Dock vågar jag inte ta nästa som då borde visa 3+ idag eller imorg (5+1), vet ändå inte vad jag ska göra med info så känner mig lite tveksam plus har två veckor kvar nu så kanske bara ska hålla mig. Läste på testet att om du testar mer än 6v efter befruktning kan resultatet ge "oväntade resultat" kanske är det som hänt? Eller så är du ngn dag för tidig.
Bra att du går och testar hcg, jag hade ett tidigare missfall för många år sedan och då gjorde man detta. Vid mitt sista missfall avtog symtomen helt, det låter ju som du fortfarande har symtom vilket är positivt
Att brösten ömmar fram och tillbaka under dagen låter ju naturligt.
Den 1a okt är nästa datum!!!
Håller tummarna nu