Sussna85 skrev 2020-09-16 20:39:10 följande:
Heja heja alla här! Alla ni som kämpar med pågående ivf, ni som är gravida, som är oroliga, som ruvar och som bara väntar....fan vad vi är starka som orkar gå igenom detta om och om igen för att få våra efterlängtade små
Imorgon är det dax för andra kontrollen med UL för mig, hoppas så att de 10 ägg som fanns där sist har växt fint och det blir ÄP snart.
Här på Åland stormar det som f*n just nu så mina nojjor är nu att det inte kommer att lugna sig tills vi ska iväg.
Den färjan vi alltid åker på natten till Åbo är väldigt kinkig på att det inte får blåsa för hårt, då kan de inte lägga till
Ibland är det frustrerade att bo på en liten ö,så beroende av att vissa saker.
Har man tagit ovitrellen är det ju lixom ingen återvändo, ÄP måste göras inom 36h juh
Hej, vad häftigt att du bor på Åland, verkligen en ö jag saknar dessa coronatider! Förstår oron över Ovitrelle och vädrets makter. Men om jag inte minns fel så fick jag även ta en ytterligare spruta före Ovitrellen, Orgalutran hette den, för att förhindra ägglossningen tills det var dags. Det kanske går att fördröja processen en kortare tid med den? Det skadar inte att fråga iaf.
Lycka till på ul och jag håller tummarna för att ni ska hinna ta er till kliniken i rätt tid!