Sussna85 skrev 2020-12-03 10:15:45 följande:
Åh<3 Håller tummar och tår hårt för er! Att de lilla ägget boar in sig ordentligt där nu <3 Men är det privat ni måste gå vidare sen isf?
Filly skrev 2020-12-02 17:46:11 följande:
Detta gör mig så rörd. Du/ni är sån/såna kämpe! Det är oerhört många tankar som for igenom huvudet, men jag beundrar ert mod. Kram på dig
Tack fina du <3 Vi kämpar alla så hårt på olika vis härinne. Beundrar alla<3
Ja. Många tankar snurrar dagligen,känns konstigt att inte ha en behandling på kommande faktiskt. Jag har ju vant mig med att varannan månad ta dessa sprutor och fara på alla ultraljud etc,nästa farhåga är igen denna coronan som ökar stadigt i Finland.. hoppas de inte kommer att stänga ner kliniken pga av det in på nya året.
Jag hoppas det med, jag hoppas lilla ägget kommer ur sitt skal och borrar in sig ordentligt (gärna i 9månader). Men jag är så rädd denna gång, jag har tidigare inte funderat så mycket de andra gångerna och bara tagit det med ro. Kanske är det för att det är sista gången. Så började jag bli helt orolig över att doktorn inte gjorde ultraljud efter återföringen. Jag fick inte se mätningen av slemhinnan innan återföringen.. Ja men du vet, såna rutiner som man har varit van vid de andra gångerna.
Ja precis, det blir privat sen i så fall. Vi har tagit kontakt med de privata och förberett oss för ett första möte.
Förståeligt att det känns konstigt när ens "rutiner" går lite på paus. Det kanske är bra tillfälle för dig att bara låta kroppen vara, njuta och återhämta dig lite av nästkommande tiden med julen och ledighet. Bara få vara<3
Det är alltid osäker med viruset, men sedan tror jag att de vill fortfarande att verksamheten ska vara igång. Fundera inte så mycket på det, det är någonting som du egentligen inte kan påverka. Så hoppas jag verkligen från det innersta att ni snart får goda besked om ÄD<3