• GlitterLina

IVF hösten/vintern 2020

Sussna85 skrev 2021-02-09 16:47:49 följande:

Det jag har fasat för och drömt mardrömmar om har hänt. Började blöda idag när jag skulle sluta jobbet. Har gått med en molande värk några dagar,,,Ringde sjukhusets gynavdelning i panik och de var så snälla och tog in mig på en gång.

Det fanns otroligt nog ett litet pyre därinne med ett tickande hjärta, så stort som de ska vara för min vecka.

Men,det finns ju oftast ett men... Jag har så ont och jag blöder ännu...detta kommer att sluta i missfall och jag är så jäkla trött att mina farhågor verkar besannas Jag tror inte på en solskenshistoria för oss...fan säger jag.

Nej fy så jobbigt :( :( stackare. Håller tummar för att den lilla klarar detta! Kram
  • GlitterLina
    Dhalia skrev 2021-02-09 20:06:15 följande:

Ååh stort grattis :) embryo glue gjorde susen ska fråga de Livio nästa gång också :)

Ja fråga efter det :) jag e glad vi betala dem extra pengarna för att få det :)
  • GlitterLina
    Sussna85 skrev 2021-02-10 12:14:10 följande:

Tack så innerligt alla som stöttar och håller tummarna och hoppas med mig, envar i denna tråd har sina egna sorger och bekymmer och ändå finns det en sån medmänsklighet och kärlek. Jag blir så rörd,ni skulle bara veta. Tack tack tack <3

Inget mera blod i morse,men det blödde jätte mycket till långt in på kvällen igår. Idag molar det lite i magen,inte denna smärta som igår,men ett lätt illamåendet har jag känt hela dagen,försöker tänka att det är ett bra tecken.

Än är inte hoppet ute! Hoppas torsdagen kommer fort för dig

Kram
  • GlitterLina
    Sussna85 skrev 2021-02-11 07:14:50 följande:

Tack tack tack snälla fina ni! <3 kl 10 ska jag vara där idag,är på jobbet och får ingenting gjort för tillfället,haha.

Hör av dig hur det gått sen

Tänker på dig

Kram
  • GlitterLina
    Sussna85 skrev 2021-02-11 12:03:01 följande:

Vår lilla bäbis lever, sån lycka! Fick se ett litet hjärta slå idag <3

Enligt klinikens läkare ska jag vara i 6+1 men läkaren idag mätte till 5+4. Men den diffen i dagar hoppas jag inte ska spela nån roll :) Hon sa att det kan vara svårt att mäta korrekt när den lill* ännu är så liten oxå så.

Wow så härligt :) :)
  • GlitterLina

Jag fick 2-3 idag på digitala

Men det är ju endast 8 dagar sedan jag gjorde insättning. Alltså är endast i v 4 idag gick jag in i det.

Är det inte för tidigt att redan få 2-3 v på veckoindikatorn?

• GlitterLina
    GlitterLina skrev 2021-02-11 12:42:05 följande:

Jag fick 2-3 idag på digitala

Men det är ju endast 8 dagar sedan jag gjorde insättning. Alltså är endast i v 4 idag gick jag in i det.

Är det inte för tidigt att redan få 2-3 v på veckoindikatorn?

• GlitterLina
    Annna84 skrev 2021-02-11 12:58:58 följande:

Vad olika det verkar vara! Jag fick 1-2 veckor på RD8. Testade igen på RD10 och det var fortfarande supersvagt på RFSU-stickorna. Nu är jag på RD13 och har inte vågat testa igen.. ingen mens än, så jag håller ut till testdagen på söndag RD16 och ber för att jag fortfarande är gravid, även fast jag inte känner några symtom.

Ja vad olika det kan vara alltså. Men rekommenderar dig att köpa 2 pack clearblue PLUS. Där kan man se rätt tydligt om det blir starkare. Försök isf att ta på samma tid fast olika dagar såklart:)
  • GlitterLina
    Annna84 skrev 2021-02-12 13:48:33 följande:

Tack! Det är skönt att höra att det kan vara normalt, det ger mig hopp. Jag tog ett test nyss, hade visserligen kissar precis innan men det är så jäkla svagt. Först kom det inte upp något och då tänkte jag att nu är det totalt kört, men sen kom det upp en svag skugga. Det går säkert knappt att se på bilden...

Kan du inte köpa clearblue PLUS ist :) dem ser man tydligare på

Vilken dag är du på nu? Du gjorde väl återföring för 14 dagar sedan?
  • GlitterLina

Är det normalt att helt plötsligt inte ha ömma bröst längre??? Är bara i vecka 4 men har haft ömma bröst 1 vecka & senast igår superömma

Men idag ingenting! :(

Svar på tråden IVF hösten/vintern 2020