• Anonym (undrar)

    undrar

    tjejer /kvinnor/hen ifall någon tittar på era bröst extra länge.. tar ni det som en komplimang?

  • Svar på tråden undrar
  • Anonym (Eli)
    Anonym (undrar) skrev 2020-08-04 22:07:38 följande:

    tjejer /kvinnor/hen ifall någon tittar på era bröst extra länge.. tar ni det som en komplimang?


    Nej, jag tycker snarare det är lite ohyfsat. Men bryr mig inte jätte mycket, så länge personen inte Glor på mig.
  • Anonym (undrar)

    ok bara ni inte tar illa upp.. utan bara som en komplimang

  • Anonym (Eli)
    Anonym (undrar) skrev 2020-08-04 22:33:35 följande:

    ok bara ni inte tar illa upp.. utan bara som en komplimang


    Va? Det bestämmer väl inte du, hur någon uppfattar det om du stirrar en tjej på tuttarna?
  • Anonym (A)

    Vissa tar illa upp, andra inte, alla kvinnor är inte likadana.

  • Anonym (wtf)
    Anonym (undrar) skrev 2020-08-04 22:33:35 följande:
    ok bara ni inte tar illa upp.. utan bara som en komplimang
    Det är nog väldigt få, om någon, som tar det som en komplimang. Jag ska inte säga rakt ut vad jag anser, för då blir jag avstängd, men de flesta fattar ju hur opassande det är att glo på någons bröst.
  • Anonym (undrar)

    nej ..inte menat som nåt oförskämt....

  • Anonym (Eli)
    Anonym (undrar) skrev 2020-08-04 22:40:29 följande:

    nej ..inte menat som nåt oförskämt....


    Det du måste förstå, är att det spelar Ingen Roll om hur du menar med det! Vissa gillar inte att du glor på deras tuttar. Gör du det ändå är du ett respektlöst äckel. Punkt.
  • Anonym (!)
    Anonym (undrar) skrev 2020-08-04 22:07:38 följande:

    tjejer /kvinnor/hen ifall någon tittar på era bröst extra länge.. tar ni det som en komplimang?


    Det är nog ytters få tjejer/kvinnor som tar det som en komplimang, när en efterbliven man stirrar på deras bröst. En normalt funtad person gör inte så.
  • Martina1970

    Säger som de flesta andra, det är ohyfsat! Något bland det värsta är när en man pratar med mig, men istället för att titta mig i ögonen, tittar han på brösten! Det har faktiskt hänt att jag sagt till när det hänt....

  • Anonym (S)

    Nej det tar jag inte som en komplimang. Det tycker jag är obehagligt och otrevligt beteende.

Svar på tråden undrar