Så arg på min man
Många säger bara ?lämna lämna?, men det är inte helt lätt med två små barn...
Många säger bara ?lämna lämna?, men det är inte helt lätt med två små barn...
Hej anonyma Y. Okej så då är det inte ok att be om råd? Vad vill du säga med ditt råd egentligen, agera hur - anser du att rådet var speciellt konkret? Har du själv varit i en svår situation någon gång? Säger du så till alla kvinnor som väljer män som misshandlar dem eller 80-åriga Agda som ber om avlastning med sin dementa nedkissade gubbe?
Du förstår, i början när man träffar någon säger väldigt lite om hur det ser ut i relationen efter x antal seriösa steg och några år framåt i tiden och handlar ofta om omständigheter snarare än offerkoftor som du uttrycker det som f ö är ett väldigt uttjatat begrepp som är lätt att slänga sig med. Märks att du inte varit i en jobbig relation med barn. Hej då.
Vem har svarat på samma sätt i denna tråd, ursäkta mig?
Tänk dig att du dejtar en kvinna under tre år som verkar skitbra tills det visar sig efter två barn ihop att hon är otrogen, skiter ner sig, pajar ekonomin etc.? Ska jag komma då och säga att du trots allt valt henne? Det är ju inte riktigt sant. I alla fall inte vad du visste om. Ibland köper man grisen i säcken.
Men tack för rådet bör självklart agera på något vis i detta !
Men kom med konkreta råd då istället för att försöka läxa upp att det minsann är för sent för nuckan att ändra sig
Suck