• Anonym (Nakenfisen)

    Hur nakna är ni hemma?

    Undrar såhär på söndagseftermiddagen hur nakna folk är bakom husets fyra väggar? Själv går både mannen och jag ofta runt helt näck, eller med trosor och kallingar på, på morgonen innan vi gjort oss iordning, och likaså barnen, och det känns helt naturligt. Men tänk om nån utifrån hade sett oss så hade de väl trott vi är nudister, vilket vi inte är! Sen när vi äter osv och har kommit igång på dagen så har vi lite kläder på oss. Men undrar om vi är den enda familjen som är så frisläppta av oss?

  • Svar på tråden Hur nakna är ni hemma?
  • Anonym (Man 51)

    Jag går naken i lägenheten ibland och vid sommarstugan går jag naken ibland oftast när jag bastar. Bastun är en fristående byggnad.

  • Anonym (Lite)

    Jag är naken i duschen och går ofta mellan badrum och sovrum i endast trosor. Maken och barnen gör ungefär lika.

    I övrigt kan vi gå lättklädda när vi är varma, underdel och linne till exempel. Ingen av oss skäms för de andra men är mest bekväma med i alla fall lite kläder.

  • smulpaj01

    Är så gott som alltid naken hemma. Jag tror inte att det är nån insyn om inte någon granne har kikare. Bjuder på det i så fall

  • Anonym (Tuppis)
    smulpaj01 skrev 2020-08-09 15:48:04 följande:

    Är så gott som alltid naken hemma. Jag tror inte att det är nån insyn om inte någon granne har kikare. Bjuder på det i så fall


    Härlig inställning!

    Jag går nakenfis jag också där vet att jag inte har insyn.Tycker bara det är skönt att gå utan kläder så inte mer med det .
  • Anonym (Nakenfisen)
    Drottningen1970 skrev 2020-08-09 15:54:35 följande:

    När jag duschar eller byter om. Tycker inte det är bekvämt att vara naken.


    Varför inte då? Det är ju härligt!
  • Anonym (Nakenfis)

    Jag går ofta naken till köket på morgonen t.ex eller om jag ska duscha och behöver hämta något. Mina döttrar går ofta i bara trosor eller trosor och linne. Det är helt naturligt för oss att vara helt eller halvnakna om det är bara vi hemma. Vi har gardiner fördragna oftast och skulle någon se mig bryr jag mig inte så mycket ärligt talat.

  • Anonym (JJ)

    När jag och tvååringen är själva hemma kan vi vara nakna länge efter badet eller så, särskilt nu när det är så varmt. Är sambon hemma så har jag iaf underkläder.

Svar på tråden Hur nakna är ni hemma?