• Anonym (Besviken)

    Tips på klitstimulator

    Hej! Jag har haft vibratorer och klitorisstimulatorer som bara slutat fungera efter några gångers användning. Den senaste kunde jag använda mer än 10 ggr innan den la av. Och den la av när jag bytte batteri för andra gången. Med andra ord har jag inte lyckats få tag på en klutstimulator som håller väldigt länge för bli helt utsliten.

    Jag vill ha en klitstimulator som jag kan använda på klittan medan jag och killen har sex. Vad rekommenderar ni?

  • Svar på tråden Tips på klitstimulator
  • Snutten10

    Jag köpte en Satisfyer pro 2 NG åt min fru som hon är väldigt nöjd med, har aldrig sett henne uppskatta en vibrator så. Vi har inte prövat att använda den under sex, kan tänka att en något plattare modell funkar bättre när man är två.

  • LadyThunder

    Har två, den första jag köpte var en satisfyer PRO som är kanon, aldrig krånglat. Använt den i badet, bilen, ööööverallt. Sen köpte jag en satisfyer deluxe i samma syfte som du, ville ha den i sängen med min man. Men jag svär, jag hann testa den tre ggr själv innan den tvärdog, samma med ersättaren... bäst och bekvämast enligt både mig och min man är en penisring med klitorisvibrator (ex satisfyer powerful one) ... DOCK är det ingen lufttrycksvibrator, men superkul ändå, för båda! PRO:n kan ja använda i sängen men eftersom den ?suger? på klittan kan man säga så måste sexet i sig va lugnt så man inte får en dunk rätt i. det har min man lite svårt med när jag närmar mig orgasmer, känns inte som att varken han eller jag vill vara försiktiga då... men ja, den funkar i sängen för övrigt.


  • Anonym (Tuppis)

    Mitt ex och jag hade en favorit och det var en kukring i silikon med vibrator på ovansidan. Vi gillade den skarpt och särskilt när jag tryckte mig längst in så vibratorn klämdes hårt mellan oss. Man kunde ligga stilla bara och komma båda två bara av de sköna darret mellan oss. Funkade jättebra i doggy också då den tryckte mot rumpan, ju hårdare desto skönare.

Svar på tråden Tips på klitstimulator