Inlägg från: Vanessa89 |Visa alla inlägg
  • Vanessa89

Skulle ni förlåta er partner för detta

Anonym (.) skrev 2020-08-10 18:23:25 följande:

Det är din sanning och inte en generell allmängiltig.

Men visst, länka till de vetenskapliga undersökningar som stödjer din tankegång.

Naw, känner du dig träffad eller vad är problemet? Drottning har helt rätt i det hen skriver. Lägg av med supandet och/eller drogerna så behöver du inte vara inne och försvara sitt missbruk i varje tråd som belyser ämnet, din patetiska sopa.

Ontopic: Mia, du ska ställa ett ultimatum där du kräver att maken söker hjälp för sitt missbruk och om han inte gör det så går ni isär för sådär kan varken du eller barnet ha det.
  • Vanessa89
    Anonym (Mia) skrev 2020-08-12 10:33:13 följande:

Jag kan dricka, jag gör det bara aldrig för jag tycker inte om alkohol, har aldrig gjort. Mina föräldrar dricker men på en ?normal? nivå så att säga.

Han dricker på vardagskvällarna också men mindre, men han dricker alltid öl varje kväll.

Fråga honom uppriktigt om han klarar av att vara utan alkohol i 2 veckor. Svarat han nej så tror jag du själv inser att han har stora problem.
  • Vanessa89

Stirra er inte blinda på två veckor, utan det är hans respons på att överhuvudtaget vara utan alkohol som är av intresse.

Svar på tråden Skulle ni förlåta er partner för detta