• Anonym (Jimmy)

    Hur hittar man !

    Tycker ni att det är svårt att hitta kk ?

    Ja det tycker jag , jag är en gift kille som har funderat mycket på att hitta någon runt om mig skulle vilja njuta sex med mig , men jag vill inte att någon som känner sen innan eller någon nära mitt liv , för att jag tycker att det känns lite konstigt !

    Jag vet att många kommer säga men du är gift !

    Jag det är jag och vi är okej med dig och det är mycket lättare för en tjej att få sex .

    Jag är en ung kille, väl tränad med fin kropp .

  • Svar på tråden Hur hittar man !
  • Anonym (Älskarinna)

    Tror att det kan vara svårt att du hittar en kk eftersom du är gift.
    Jag träffad en underbar kille och vi inledde ett förhållande. Efter ett tag kom det fram att han var gift. Men då hade jag redan blivit "kär" i honom....suck. Så jag är älskarinna till en gift man, men jag klarar inte av att bryta med honom tyvärr. 
    Han är en underbar älskare och vän!

    Jag letar efter en kk, men han får absolut inte var gift, särbo eller vara tillsammans med någon kvinna.

  • Anonym (Jimmy)

    Jag förstår dig , men så är situationen i nu läge med mig .

    Och jag är lite dålig på internet grejer ! Vad är det BC !?

  • Anonym (Krille)

    Om du letar kk o är gift måste du betala en hora

  • Anonym (Jimmy)

    Ja man tycker det , men det är fel att betala och utnyttja en tjej för pengar skull !

    Det är många gifta tjejer som också leter efter bara sex !

    Och jag känner en av dom men som jag har sagt att jag vill inte ligga med någon jag känner innan .

  • Anonym (?)
    Anonym (Jimmy) skrev 2020-08-13 11:38:05 följande:

    Och jag känner en av dom men som jag har sagt att jag vill inte ligga med någon jag känner innan .


    Tänder du inte på de tjejer du känner sedan innan eller?
  • Anonym (Jimmy)

    Ja det gör jag , men jag lever ett bra stabilt liv och har ganska bra jobb situation och vill gärna inte förstöra allt jag har byggt i dem här åren .

    Jag tycker att man ska vara försiktig med sånt relationer som handlar bara om sex , och hålla sig borta ifrån dem närmaste personer man känner.

  • Anonym (?)
    Anonym (Jimmy) skrev 2020-08-13 11:48:48 följande:

    Ja det gör jag , men jag lever ett bra stabilt liv och har ganska bra jobb situation och vill gärna inte förstöra allt jag har byggt i dem här åren .

    Jag tycker att man ska vara försiktig med sånt relationer som handlar bara om sex , och hålla sig borta ifrån dem närmaste personer man känner.


    Då bör du nog vända dig till en strippklubb.
  • Anonym (Jimmy)

    Jag har aldrig varit otrogen, men jag har varit mycket upptagen på jobbet, men fru träffar män och jag fick veta om det nyligen.

    Och som sagt jag ser kanske bra ut , och skulle försöka ragga på tjejer skulle jag fått, men jag vill inget mer än sex .

    Och inte så många singela tjejer som vill bara sex !

  • Anonym (Jimmy)

    Ja men hur skulle jag veta om tjejen som jag ska ligga med är inte tvungen att ligga med män !

    Jag är emot sex för pengar även om jag har det bra med pengar med för tjejerna skull !!

Svar på tråden Hur hittar man !